Názory k článku Spokojenost zákazníků kupujících elektromobily je obecně nižší. Celkově nejspokojenější jsou zákazníci Alfy Romeo
Johny Black
(neregistrovaný)
21. 11. 2022 17:31
Absolutně nesmyslná studie klienti takové Toyoty z principu, že si koupili Toyotu nebudou nikdy tak nároční a tudíž daleko spokojenější než takoví klienti BMW. Jednoduše typologie zákazníků jednotlivých značek je předurčuje k jejich spokojenosti a nic to nevypovídá o kvalitách vozidel jednotlivých výrobců.
V principu méně náročný člověk bude vždy spokojenější než ten, který náročný je.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Alf
(neregistrovaný)
26. 11. 2022 13:20
Naopak. Studie říká, jestli zákazník od vozu dostal to co očekával. Jsou to zajímavá data.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Libor
(neregistrovaný)
24. 11. 2022 19:40
@Johny Black: Až na to, že BMW s Toyotou v těch žebříčkách vůbec nesoupeří, protože Toyota zde není brána jako prémiová značka.
Ano, studie je to nesmyslná, protože lidi si kupují různá auta k různým účelům, očekávám, že ve spokojenosti se bude hodnotit i servisní síť apod. a pokud s autem najedeš 10000 km bez závady, tak budeš hodnotit jinak než někdo jiný s jinou značkou co najel 50 a měl 2 závady, což ale neznamená, že ty až najedeš dalších 40 nebudeš mít taky 2 závady.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat