Johny Black (neregistrovaný)
Absolutně nesmyslná studie klienti takové Toyoty z principu, že si koupili Toyotu nebudou nikdy tak nároční a tudíž daleko spokojenější než takoví klienti BMW. Jednoduše typologie zákazníků jednotlivých značek je předurčuje k jejich spokojenosti a nic to nevypovídá o kvalitách vozidel jednotlivých výrobců. V principu méně náročný člověk bude vždy spokojenější než ten, který náročný je.
Libor (neregistrovaný)
@Johny Black: Až na to, že BMW s Toyotou v těch žebříčkách vůbec nesoupeří, protože Toyota zde není brána jako prémiová značka. Ano, studie je to nesmyslná, protože lidi si kupují různá auta k různým účelům, očekávám, že ve spokojenosti se bude hodnotit i servisní síť apod. a pokud s autem najedeš 10000 km bez závady, tak budeš hodnotit jinak než někdo jiný s jinou značkou co najel 50 a měl 2 závady, což ale neznamená, že ty až najedeš dalších 40 nebudeš mít taky 2 závady.