Roman (neregistrovaný)
Tu cenu nechápu, ale možná je v tom nějaká dotace. Pomalu začínám o nějakém EV autě uvažovat a kdyby se tam dala za tu cenu koupit, tak by se vyplatilo tam pro ni zajet, ale jak říkám, to snad je po odečtení nějaké dotace, protože jinak by to u nás byla maximální zlodějna.
Doktor off (neregistrovaný)
Jestli to nebude tím že Tesla v lednu a únoru sytila trh USA a stejně jako vloni má silný až březen, kdy dorazí dodávka. Proč redaktoři, když už musí něco psát o tom alespoň něco netuší. Chápu že ti co znají asi pro tento plátek už nepíší :))
Jaroslav (neregistrovaný)
Chtělo by to větší nadhled a komplexnější. Co auta se spalovacími motory? Na druhou stranu, všeho se člověk nabaží. I ty naše hezké oktávky se mi v těch kvantech na silnicích už nelíbí. Navíc, firemní auta jezdí jako firemní auta. Nedodržují v provozu skoro nic. Pokud jde o Tesly, mě se líbí z těch "ekoele" nejvíc..
Pepa (neregistrovaný)
Tesla jednoduše přepravuje auta pomocí lodí a nárazově. Klasicky v lednu nedodají žádné auto protože nepřijela žádná loď a celý konec 2019 šel do USA kde končily dotace. Větší demagogie už snad ani nelze vymyslet. Běžte si ten Model 3 objednat, páni redaktoři, pak pochopíte, že Tesla nestíhá z jedné továrny zásobovat celý svět kromě Číny.
Tomáš Štěrba (neregistrovaný)
Tak logicky, Norové nemají "svou" značku, a tak kupují cokoli. Ne tak jako u nás at se děje cokoli, tak se nejvíc točí škodovky. Model S už je vysloveně prehistorický, Xko už není taky žádný mladík a 3 už se narodila do konkurenčního trhu. Prostě se norum ty modely už prejedly. Není se čemu divit že po těch letech teď radši sáhnou po nové krvi, než aby si třeba už podruhé koupili to samé Esko.
Pavel (neregistrovaný)
Norové jsou bohatí z těžby ropy, proto mohou dotovat elektromobily, hrát si na ekology a nepřímo podporovat Brusel v jejich v současné době nesmyslných aktivitách vůči automobilovému průmyslu. Tak tomu říkám "čestný přístup". Jinak proti eletromobilům nic nemám kromě malého dojezdu, toho lithia, výrobě elektřiny z uhlí a nutnosti vybudovat infrastrukturu nabíječek. Předpokládám, že ty kvanta baterií až přestanou mít kapacitu i pro úložiště elektické energie, ekologicky vyvezou k nám nebo někam do třetího světa, aby si neničili životní prostředí.
Miloslav Oliva (neregistrovaný)
Elektromobil je slepá ulička Kdo do toho vidí,a drtivá většina lidí ne,tak si elektro nemúže koupit, nehledě na to že za tu cenu si nebudu kupovat auto, něco co mě bude stát peníze, když je múžu investovat a ty peníze mě múžou vydělávat,mimochodem za tu cenu múžu mít nový byt 4+1 v přímořském letovisku,a garzonku k tomu z pronájmem 50 a 30 euro denně po dobu 5 měsíců,tak bych musel být úplně blbej abych za to kupoval věc co za pár let vyhodim.A dál ,elektro jevnebezpečný,při banáli nehodě může dojít ke zkratu a zemřete,a ne hezky,když ězačne hořet,jde velmi špatně hasit,hořící auto může kdykoliv ujet,musí se zajistit klíny,jak?,a jak se likvidují baterie?,kecy pro lidi,při likvidaci je více "špíny" než vyprodukuje spalovací motor.Dnes existuje spalovaci motor,dvoutakt co produkuje 0,7% emisí než jsou současné požadavky a benzín taky neřekl poslední slovo a nafta je obnovitelný zdroj.Proč že mě někdo chce dělat blbce že elektro je cesta,není.