Honda v poslední době pracovala na vývoji okruhového speciálu vycházejícího z modelu NSX. Ve své testovací sezóně vůz vyrazil do prvních ostrých závodů, najezdil na okruzích zhruba 80 tisíc kilometrů a v Americe získal pod značkou Acura v seriálu IMSA WeatherTech SportsCar Championship také první vítězství. Aktuálně je vývoj u konce a přichází fáze prodeje. Takže pokud máte zájem a dost peněz, můžete si tuhle specialitu objednat.
Doporučujeme: Honda Civic Type-R má český ceník. Těsně se vejde do milionu
Levná legrace to samozřejmě není. Základní cena je v přepočtu přibližně dvanáct milionů korun a počítat musíte také s dalšími 2,4 miliony za balíček potřebných náhradních dílů. Honda bude svůj speciál nabízet zájemcům po celém světě od Ameriky, přes Evropu, až po Japonsko nebo Austrálii. V Evropě budete moci s tímto vozem vyrazit třeba na čtyřiadvacetihodinovku na Nürburgringu.
Doporučujeme: Honda Civic Type-R je nejrychlejší předokolkou na Nürburgringu
Honda ve své tiskové zprávě zdůrazňuje, že základ auta vzniká vedle klasické civilní NSX, což platí také o přeplňovaném zážehovém šestiválec s objemem 3,5 litru. Ten má s běžným provedením shodný blok válců, hlavu, nebo i písty. Přes šestistupňovou sekvenční závodní převodovku jsou poháněna kola zadní nápravy.
Zatímco základní vůz i motor se vyrábí v Americe, finální kompletaci závodního speciálu obstará společnost JAS Motorsport sídlící v Itálii. První zákaznické Acury NSX GT3 se objeví na závodních okruzích příští rok.