Aleš (neregistrovaný)
Hezky napsáno. Jenže všichni dobře víme, že podobné stesky, a to jakkoli racionální a pravdivé, na věci nic nezmění. A to ani tehdy, kdyby ministr dopravy místo mlžení a obecných pokryteckých keců na rovinu řekl, že motivem omezování rychlosti a následného měření je vybírat pokuty. Mimochodem, kdyby to opravdu a veřejně prohlásil, stal by se mým nejoblíbenějším politikem. Protože říkat lidem pravdu na rovinu je znakem charakterního muže. Nebo ženy. Bohužel, výrazným znakem současného politika je absence charakteru. Chápu, že motoristický novinář hájí motoristy a tepe pokrytecké politiky. Na druhou stranu nevidím nic tak strašného na rychlostním omezení v opravovaném úseku dálnice. Je to otrava, ale nebolí. Osmdesátka je na jeden úzký jízdní pruh v jednom směru tak akorát. Takže by snad ani nebylo od věci trochu sebekázně a zdravého rozumu.
Vítek (neregistrovaný)
No tak jsem podle ministra Ťoka jeden z těch "pirátů". Bo jsem zaplatil po výzvě tu 1000,- Ano, na měřené "osumdesátce" jsem na dálnici jel asi 94 km/h. Moje zkušenost z Německa je taková, že tam auta jedou po dálnici o cca 10-15 více (max. o 20), než je v daném úseku povoleno (tam kde je rychlost omezená) a nic se neděje. Není to nebezpečné. A rozhodně nemám styl jízdy, který by způsoboval havárie, kde to nejde, tak tam zpomalím i na tu 80.