Pavel (neregistrovaný)
Mate tam malou chybicku. Posadka na zadnim sedadle ma detekce pasu. Ale zvukovy signal se ohlasi jenom, kdyz odopbete pas za jizdy. Je to dobre pro seniori i lidi ktery se v zadu odpoutavaji jeste pred tym nez auto celkem zastavi. Taky vetsi deti v sedackach. Kolegyna ma 9 rocniho syna, sedi v autosedacke s opirkou hlavy a on si nekdy odopne pas na ceste.(Ako protest, ze nechce sedet v baby sedacce) Hned je alarm a ona musi zastavit nekde, jinac to pípani neprestane. Je to dost hlasite pipani. Zabudovat alarm kdyz se auto pohyna a na zadnych sed. nejsou pripoutani neni dobri napad. Mate kufre anebo jine veci ktere se nevedou do kufra tak je date na sedadla. Alarm by nebyl zrovna idealni. A kdyz nekto nechce pas tak si je klikne za seba a je ticho.
Terazky (neregistrovaný)
Napadá mě otázka, jde vůbec v dnešní zblázněné době vyrobit auto bez veškerých takovýchto kravinek? Auta bez tohoto všeho již začínají pomalu dosluhovat a nebudou k mání. Co potom mě, puristickému řidiči, který má i co dělat aby překousl ABS (třeba mě ukamenujte), zbývá ke koupi? Vypínat všecko (ne vždy možné), aby mi přístrojovka hrála všemi barvami a snižovala pravděpodobnost že si všimnu kontrolky se závažnější závadou? Ano, jen si všichni nechte vozit zadky autonomními přemisťovadli, ale co my, pro které je zábava jezdit i třeba jen do práce? My kteří máme cit v zadku pro chování auta a už jen sezení za volantem vyplavuje endorfiny? My co cítíme každý šroubek a jeho chování v autě? Co si máme koupit a nevypláznou při tom stejně peněz jako za byt v Praze? To nám opravdu nezbývá, než se starat o veterány, které zase nemají ani zdaleka takovou pasivní bezpečnost v podobě použití moderních materiálů skeletu a deformačních zon? Vážne musím stratit záruku na všechno už jen tím že vyřadím jen tyto systémy natvrdo? Je to tvrdé, ale asi si budu muset přiznat, že lidé jako já postupně vymřou. Nebo snad ne?