Názor k článku Proč na auto za každou cenu nedávat extrémně velká kola? Nová Fabia vám to ukáže od Karel - Booože, tady je inteligentů. Vy se tu hádáte...

Karel (neregistrovaný)
Booože, tady je inteligentů. Vy se tu hádáte jak se musí dát 15ky kola, přitom na většinu dnes už normálních aut (passat, superb, atd..) s trošku lepším motorem to ani neobujete přes brzdy :D :D ... ale tak to je vedlejší. Jak tu někdo psal, že na vysokém profilu nejdou řezat zatáčky.... Chlapi, opravdu to není ono. Že i dřív auta jezdila rychle v zatáčkách na vyšším profilu??? u sportovních aut byly kola dost široké. Logicky proboha - vysoký profil znamená, že se ta pneumatika žvýká jak blázen když člověk řeže zatáčku. Sám mám na passatu B7 2.0 TDI 4motion kola R17 235/45 a přemýšlím o 18kách. Protože jezdím v zatáčkách rád svižně a mám kraje pneu komplet shrnuté a bez vzorku. Cítím že plave. A ano, na větších kolech je méně pohodlí. To nepochybně. ALE..... No A? já se občas rád svezu svižně a tak radši obětuji trochu pohodlí za lepší vlastnosti.