Názor k článku Proč na auto za každou cenu nedávat extrémně velká kola? Nová Fabia vám to ukáže od Karel - Booože, tady je inteligentů. Vy se tu hádáte...
Karel
(neregistrovaný)
16. 8. 2018 23:35
Booože, tady je inteligentů. Vy se tu hádáte jak se musí dát 15ky kola, přitom na většinu dnes už normálních aut (passat, superb, atd..) s trošku lepším motorem to ani neobujete přes brzdy :D :D ... ale tak to je vedlejší.
Jak tu někdo psal, že na vysokém profilu nejdou řezat zatáčky.... Chlapi, opravdu to není ono.
Že i dřív auta jezdila rychle v zatáčkách na vyšším profilu??? u sportovních aut byly kola dost široké.
Logicky proboha - vysoký profil znamená, že se ta pneumatika žvýká jak blázen když člověk řeže zatáčku.
Sám mám na passatu B7 2.0 TDI 4motion kola R17 235/45 a přemýšlím o 18kách. Protože jezdím v zatáčkách rád svižně a mám kraje pneu komplet shrnuté a bez vzorku. Cítím že plave. A ano, na větších kolech je méně pohodlí. To nepochybně. ALE..... No A? já se občas rád svezu svižně a tak radši obětuji trochu pohodlí za lepší vlastnosti.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat