Názor k článku Proč na auto za každou cenu nedávat extrémně velká kola? Nová Fabia vám to ukáže od Hardy - No, je vidět, že moc lidí zde asi...

Hardy (neregistrovaný)
No, je vidět, že moc lidí zde asi do školy na fyziku nechodilo. Protože pokud někdo dokáže napsat, že nízká guma je pohodlná, tak se patrně moc dobře neučil. To, že vysoká guma "pobere" a ztlumí všechny nárazy a rány, to je fakt, o kterém se nedá diskutovat. Zatím žádná automobilka nevymyslela podvozek, který by byl na nízkých gumách pohodlný. Ano, vzduchový podvozek je v tomto směru skvělý. Ale to zase odporuje teorii o vysoké pneu. Ano, má dva režimy ale nikdo nebude před každou zatáčkou přepínat na sportovní. A že by na vysoké gumě některé auto neprojelo zatáčku, tak to už je pro zasmání. Takový nesmysl může napsat jen někdo, kdo toho moc v životě nenajezdil a spíš hodně čte články na internetu. Takový srdcař mezi pisateli není, co by projel zatáčku tak rychle, aby mu nestačila vysoká guma:-) . Tito "závodníci", co tomu tolik rozumí, jsou většinou vidět na benzínkách, kde kolem aut vedou diskuze, kdo má nižší gumu a je víc tuning. Jak bylo někde výše uvedeno, jsou jiná auta, která mají vysoké gumy. A mají jiné výkony, než nějaká Audi. Předpokládám, že chytří pisálci výše, budou spíš mladší ročníky, co mají naučenou teorii, nebo jsou to klasičtí "bobos". Pro jejich informaci doplním, že v dobách formule 1, kdy jezdila esa jako Jim Clark, Graham Hill, Nuvolari, nebo Fangio, jezdila proti dnešním formulím velmi brutální auta, smrtící stroje, na kterých byla drátěná kola a gumy takové výšky, že nikdo z těch co píšou výše, by si asi na takové gumě netroufl jet. A kdo to neví, tak ta auta jezdila stejně rychle, jako dnešní F1. A nikomu se ta guma ani nesvlékla a ani mu auto nikam neuplavalo. Takže ty plky o tom, že auto bez nízké gumy neprojede ani zatáčku, to jsou takové chytré řeči o něčem, o čem nemá dotyčný ani páru. Nepochybně je pravda jedna věc, že to na autě dobře vypadá. To ano, autu to sluší. To je ale vše.