Ojeté benzínové Babety v dobrém stavu se dají koupit od 12 do 18 tisíc. Jediné, co sebou musíte vozit, je olej do benzínu. :) Cena přes 130 tisíc je šílená.
Za tu cenu se s novou el.Babetou můžete jít akorát tak vyfotit. A ještě se chlubte, že je to výhradně z českých komponentů. Za tu cenu můžu mít 6 EBabet od fy.ELEKT.CZ.
No neviem. To je okolo 5500 eur - to je dnes cena za lepsi horsky bicykel alebo e-bike. Nejak sialene mi to nepripada. Akurat dojazd by mohol byt o dost vacsi.
Ojeté benzínové Babety v dobrém stavu se dají koupit od 12 do 18 tisíc. Jediné, co sebou musíte vozit, je olej do benzínu. :) Cena přes 130 tisíc je šílená.
Co má společného nějaká ojetá stará Babeta s úplně novým šlapadlem?
Kromě toho že má šlapky tak vůbec nic. To víc smysl dává to porovnat s nějakým novým menším skůtrem než se starou ojetinou.
Cena 130 tisíc je nesmysl to je bez debat.
Za tu cenu se dá to koupit daleko lepší nějaký el. skútr s daleko lepším dojezdem i rychlostí.
A nebo za polovinu ceny nějaký spalovací skútr.
Za tu cenu se s novou el.Babetou můžete jít akorát tak vyfotit. A ještě se chlubte, že je to výhradně z českých komponentů. Za tu cenu můžu mít 6 EBabet od fy.ELEKT.CZ.
No neviem. To je okolo 5500 eur - to je dnes cena za lepsi horsky bicykel alebo e-bike. Nejak sialene mi to nepripada. Akurat dojazd by mohol byt o dost vacsi.