Vrcholné provedení čtyřdveřového Mercedesu-AMG GT s označením 63 S 4Matic+ je nejbrutálnější auto, jaké jsme za poslední dobu měli v redakci. Aby také ne, když nabízí drtivých 470 kW (640 k) a 900 Nm. Už tohle je pro běžný provoz skoro až nesmyslně hodně, ale pokud by to náhodou někomu nestačilo, přichází nové řešení. Brabus představil úpravu posílenou dokonce na 588 kW (800 k) a 1000 Nm.
Tentokrát nejde o jen tak obyčejné přehrání software řídicí jednotky. Brabus musel upravit čtyřlitrový osmiválec více. Konkrétně instaloval nová turbodmychadla s většími kompresorovými koly a odolnějšími ložisky. Maximální plnicí tlak je 1,6 baru. Samozřejmě si tento zásah nakonec vyžádal i zmíněnou optimalizaci řídicí jednotky. Brabus říká, že upravený motor testoval jak samostatně na zkušební stolici, tak v reálném provozu a na okruhu. Společnost poskytuje záruku na tři roky nebo 100 000 km.
Výsledné parametry 588 kW (800 k) a 1000 Nm logicky udělají z rozměrného čtyřdveřového kupé ještě větší monstrum, než jakým je ve své sériové verzi. Sprint z nuly na 100 km/h proběhne za 2,9 s (v sérii 3,2 s), nejvyšší rychlost je omezená na 315 km/h. Nezapomínejme, že se pořád bavíme o autě dlouhém přes pět metrů, které váží zhruba dvě tuny.
Další úpravy už jsou vcelku předvídatelné. Na své čtyřdveřové AMG GT si můžete nechat nasadit množství karbonových doplňků, kola o velikosti 21" vpředu, respektive 22" vzadu nebo nerezový výfuk s koncovkami kombinujícími titan a karbon. Kromě ostrého sportovního zvuku umožňuje výfuk také tichý provoz při aktivovaném režimu „Coming Home“.
Zájemci si mohou objednat u Brabusu přímo hotový automobil, případně lze přistavit už existující AMG GT 63 S 4Matic+ 4dveřové kupé a technici od Brabusu ho dodatečně upraví.