Michal
(neregistrovaný)
29. 11. 2018 9:33
Mám wv UP a těch 260km ujedu asi za 195kč na CNG. Proč mám auto na cng, protože nafta s benínem tomu nemůžou konkurovat při 0,75kč na km (celoroční průměr). Investice už se mi vrátila :)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
29. 11. 2018 10:13
Mně z toho vychází, že auto je plné drahých dílů, protože se nebudou vyrábět aftermarket pro těch pár prodaných kusů. Potom stačí jeden porouchaný ventil, vstřikovač, regulátor atd. A celá úspora je pryč. Tím spíš, že prvotní pořízení je dražší a benzín rozhodně nestojí 36 Kč, jak se tvrdí v článku, ale u tank ono už jen 29. Naopak plyn bude výhledově jen zdražovat, postupně se zvyšuje jeho zdanění a nižší zdanění je to jediné, co jej činí výhodnější oproti benzínu. Nehledě na to, že samotná komodita také bude výhledově jen zdražovat, na rozdíl od ropy, kde trend vypadá spíše opačně,ale na to může mít každý svůj názor.
Celkově to vypadá na PR článek.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zbyněk
(neregistrovaný)
29. 11. 2018 18:52
Raději systém LPG může se namontovat prakticky na jakýkoliv benzínový motor.
Prakticky má stejné výhody i nevýhody jako CNG. A hlavně je levnější 60tis rozdíl u nového auta na CNG je prostě moc. LPG se montuje za polovinu ceny a jsou to podobné systémy.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
30. 11. 2018 8:34
LPG by měli zapracovat do nových aut, stačilo by odolnější vstřikovače na benzín, stejně jako má CNG varianta. Ještě mě napadá další nevýhoda CNG... Tovární vestavby nikdo jiný než autorizovaný servis nebude servisovat...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomáš
(neregistrovaný)
29. 11. 2018 20:48
Další realita : mám octavii na cng, dlouhodobý letošní průměr i po započtení benzínu mám 0,85 Kč /km. Když to vezmu teoreticky, plyn by museli zdražit jednou tolik, abych se přiblížil cenově k benzínu. Jo, mám ji od roku 2015, koupenou novou. Stála 470000-.,byla dražší pouze o deset tisíc vůči naftě, prostřední výbava. A dnes mám najeto 150000 km a všechno šlape bez problémů. Dávno se vyplatila. Nechválím ji do nebe, jsou lepší auta o tom žádná. Ekonomika provozu na jedničku.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
30. 11. 2018 8:40
Oblíbený to argument eko jezdců se CNG, které k takovým výkonům motivuje nízký dojezd na CNG, řídká síť čerpacích stanic a také většinou zapomínají na spotřebu benzínu. A i kdyby na krásně jste jezdil skutečně za 3,3l, tak je potřeba si uvědomit, že se srovnatelně výkonnou naftou byste měl spotřebu 4,2 při stejně masochistickém stylu jízdy nebo jízdním profilu. A to už ty počty zase vychází jinak, navíc bez omezení, které sebou CNG nese.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
30. 11. 2018 8:41
oprava: 3,3kg samozřejmě
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
30. 11. 2018 11:11
Máme Opel Zafira a i kdyš máme nalitano přes 200tisic,tak žádný problém. Je to dovoz s Francie. To co plánují na wv s třetí nádrží US dávno funguje. Mame nádrž cca18kg a dojezd přes 420km. Co se týče nádrže, informace s auto.servizu Opel tak ma být nádrž doživotní.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
2. 12. 2018 12:58
Tak doživotní nádrž 100% ne. CNG max životnost 20 let LPG max životnost 10 let. Při kontrole na SME se kontroluje stav nádrží, nesmí být poškozená a za poškození se bere i koroze nádrže, a nádrže jsou většinou umístěny na spodku vozidla kde silně korodují. (200 Bar + zkorodovaná tlaková nádoba = časovaná bomba)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
1. 12. 2018 18:16
Asi tak, jako je doživotní náplň v převodovce.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
tk
(neregistrovaný)
2. 12. 2018 13:39
Hm, no a nikde jsem nenasel zminku o tom, ze se plyn dotlakovava behem prepravy vodni parou, ktera byt v minimalni mire ale prece jen zustava i v nadrzi jako voda a zpusobuje korozi. Zevnitr. Proto i za tak kratkou dobu existence a minimalni pocty jezdenych kusu bylo tolik vybuchu pri tankovani. .... K ty dozivotnosti: ano je dozivotni. Zivotnost vsech aut do pul mega je totiz planovana na 100-125000km. Dekuji pekne. Dokud se to nerozpadne, nedam svoji euro4ku z ruky a moc me mrzi ze to neni euro3, ted jsem menil egr. No ale po 260000km. To tahle vase plecka na prdy uz bude ve srote.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Kamil
(neregistrovaný)
30. 12. 2018 22:24
400tis. s felícií na LPG a řeším jen běžnou údržbu za par stovek. S Euro 2 jsem přitom ekologičtější než novější vozy. Přestavba za 12000 kč a provoz kolem 1,10 Kč/km podle aktuální ceny LPG. Hustější síť čerpaček v ČR je na LPG. Proč tedy pořizovat něco předraženého na CNG?
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Standa
(neregistrovaný)
12. 3. 2019 9:46
Argument jak noha, víš jak dopadneš až tě někde třeba i ve městě čelně narazí octavia CNG? :)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Kamil
(neregistrovaný)
13. 4. 2019 21:33
Když budu připoutaný, tak s airbagem určitě lépe než kdybych jel v přeplněné MHD zavěšený na tyči. Ale bezpečnost MHD nikdo neřeší...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat