Vlákno názorů k článku Přehled LPG a CNG vozů na českém trhu: Nejširší nabídku má Fiat od milanius - Pokud si pan "piss-alek" udělal průzkum, tak by...

milanius (neregistrovaný)
Pokud si pan "piss-alek" udělal průzkum, tak by zjistil, že fiat to už skoro odpískal, opel pod kuratelou francouzů (co si do oplů serou ten svůj 60kw 3-válcový HTP) už nemá 1,4T na LPG a 1,6T na CNG. A dacia? Ta LPG potichu také stáhla z ceníku, aby si to prodala jinde. Mitsubishi je pouze přestavbou inportéra o žádný tovární systém se nejedná. Takže bych tento žvást nazval propagací koncernového CNG, což není žádný zázrak s ohledem na jejich reznoucí a explodující nádrže a rozpouštějící se motory.
Mišurko (neregistrovaný)
Skutočným dôvodom je veľkosť trhu. Pozrite si nemecké cenníky: tam LPG v ponuke stále je. A je o neho záujem. V ČR a na Slovensku, resp. v Maďarsku boli odbery malé, preto sa Dacia sústredí na iné - väčšie trhy: napríklad Taliansko, Francúzsko, Nemecko, Poľsko. Malé odbery priniesli aj vyššie servisné náklady na vozidlo pre samotný servis - keď predáte povedzme 5 takýchto áut za rok, neoplatí sa vám držať náradie a spotrebný materiál, prípadne know-how pre tento systém. Ale myslím si, že sa LPG ešte vráti - už aj s motorom s trochu väčším výkonom SCe 115k pre Duster, Dokker a aj Lodgy.