Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Z Prahy do Ženevy a zpět: Dva tisíce kilometrů se Škodou Fabia Combi 1.0 TSI. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Milan
(neregistrovaný)
13. 2. 2020 15:59
Škoda Fabia 1.0TSI 81kW krátká v současnosti jediný motor, tedy 1.0 l, 3 válec jinou variantu Škodovka nemá v nabídce .Já požadují České auto , roční nájezd okolo komína 2500km,občas vlek do kovošrotu 7 km, sem tam otočka za rodinou 250km ,auto jako dělník a druhé v rodině. Servis na každém rohu , vše krom nastavení motoru snad 100 tis.km nebude potřeba , vyměnit olej zvládne każdej ,dojít chladící kapalinu taky. Tak proč koukat po jiné značce kde je ten sám problém s kur..tky.Všechny značky mají 1,0 l motory s turbem no a atmosféra se dnes nehodí na delší přejezdy, jaká jiná volba auta je při nákupu nového auta? Auto okolo 300 tis. Hyundai váže své auta každý rok povinně na servis , platíš a platíš, další značky hnus, 100 km servis ,ochota 0 . Dálnice u nás za 20 let , 100 km na každou světovou stranu. Naco 3,6 l motor?
Jako hlavní auto máme Škoda Karoq 1,5 TSI na dlouhé cesty ,......ne pro pitomce k obchoďáku jako opěradlo na kola. .......Idiotů je u nás hodně.
Škodovky mám od roku 1972 , vždy jsem dojel a minerály vždy pouštím před sebe ,kdo se chce zabít ,je to jeho volba.
1.0 l 3 válec nevadí ,zkoušel jsem s tím jezdit nevidím v tom žádný zásadní problém , ta slabší verze 44 kW by šla předělat na LPG ale i to s tak malým nájezdem km se nevyplatí.Je o skoro 300 kg těžší než starý dobrý Favorit s 46 kW ,který máme na LPG. Škoda té váhy byl by to kandidát č1.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM