Názor k článku Z Prahy do Ženevy a zpět: Dva tisíce kilometrů se Škodou Fabia Combi 1.0 TSI od Milan - Škoda Fabia 1.0TSI 81kW krátká v současnosti jediný...

Milan (neregistrovaný)
Škoda Fabia 1.0TSI 81kW krátká v současnosti jediný motor, tedy 1.0 l, 3 válec jinou variantu Škodovka nemá v nabídce .Já požadují České auto , roční nájezd okolo komína 2500km,občas vlek do kovošrotu 7 km, sem tam otočka za rodinou 250km ,auto jako dělník a druhé v rodině. Servis na každém rohu , vše krom nastavení motoru snad 100 tis.km nebude potřeba , vyměnit olej zvládne każdej ,dojít chladící kapalinu taky. Tak proč koukat po jiné značce kde je ten sám problém s kur..tky.Všechny značky mají 1,0 l motory s turbem no a atmosféra se dnes nehodí na delší přejezdy, jaká jiná volba auta je při nákupu nového auta? Auto okolo 300 tis. Hyundai váže své auta každý rok povinně na servis , platíš a platíš, další značky hnus, 100 km servis ,ochota 0 . Dálnice u nás za 20 let , 100 km na každou světovou stranu. Naco 3,6 l motor? Jako hlavní auto máme Škoda Karoq 1,5 TSI na dlouhé cesty ,......ne pro pitomce k obchoďáku jako opěradlo na kola. .......Idiotů je u nás hodně. Škodovky mám od roku 1972 , vždy jsem dojel a minerály vždy pouštím před sebe ,kdo se chce zabít ,je to jeho volba. 1.0 l 3 válec nevadí ,zkoušel jsem s tím jezdit nevidím v tom žádný zásadní problém , ta slabší verze 44 kW by šla předělat na LPG ale i to s tak malým nájezdem km se nevyplatí.Je o skoro 300 kg těžší než starý dobrý Favorit s 46 kW ,který máme na LPG. Škoda té váhy byl by to kandidát č1.