Hynek Sobotka (neregistrovaný)
Pane Brazdil a se který stejně velkým autem jiné značky to pro vás je zážitek? Jen aby jsme byli v obraze. Souhlasím ze pokud v stejném autě jak v testu bude základní motor, není to nic moc. To ale platí všeobecně. S touto motorizaci jsem nějaky tisíc km najel a mužů říct ze příjemných tisic. To jsem zvykli na větší třídy aut.
Pavel (neregistrovaný)
Když si zaplatím ve Fabii ten největší a nejsilnější motor jaký výrobce nabízí, tak bych čekal, že zvládne i jízdu po dálnici. Ještě by bylo potřeba doplnit, zda se jedná o náhodně vybraný vůz z běžné dealerské sítě nebo o připravený testovací speciál. Vlastnosti se můžou lišit (hluk, výkon, spotřeba,..).
Zdeněk (neregistrovaný)
Fabia si v průměru řekla o 6,82 l/100 km. Ha Ha Ha. Průměrná spotřeba u mé Audi Quattro 3.0 TDI z roku 2008 je 7,4. A o jízdních vlastnostech a pohodlí nelze vůbec polemizovat. Tak proč kupovat koloběžku. Jen k vůli tzv. ekologii? A co jízdní vlastnosti, pohodlí a hlavně bezpečnost. Zase tak zásadní ekologický přínos to není.
jan (neregistrovaný)
V článku o https://autobible.euro.cz/zvladne-skoda-fabia-litrovym-trivalcem-vic-nez-200-kmh-ano-nema-tim-problem/ se píše, že točí 4000 otáček na šestku při 200km/h a tady točí 3000 otáček při 130km/h? Asi tomu moc nerozumím, ale přijde mi to divné.
Jara Smerda (neregistrovaný)
Tak to mohu jen potvrdit a to mám 4kolku 2l s automatem a ještě syrovým motorem 6000Km . Ve měste kde mám 90% jízd nyní průměr 7,1. Na dalnici predpisova 130 kolem 6l. Zvukový projev těchto 3 valcových naspeedovaných motorů do sekaček na trávu ani není třeba komentovat. Nikdy bych si to nekoupil:)
Jaromis (neregistrovaný)
Fábii mám a jsem spokojen. Konfort jízdy a vše je fajn.Do rodiny jako druhé auto super.Mám 1,2 čtyř válec. Neskutecně obratné auto a svižné.Jenom předjíždim super zátach je lechká a proto jí ten motor stačí.Nechápu čechy proč si pořád pomlouvaji škodovku v jiných státech je to top značka asi vtom nikdy neseděli.
Ladislav (neregistrovaný)
Článek je OK - popsánou co od toho čekat. Je to prostě malý vůz, který bude vyhovovat určité skupině lidí. Ale pro našince je důležitý kufr a to i Fabie kombi má solidní. Dávám přednost praktičnosti, rozumné ceně a stále jsem čech, tak nehodlám pomlouvat naše zboží. To mi totiž češi umíme. Snad jen k těm dalším komentářům doplňuji : pořád lepší nový benzínový motor než 10 let starej smradlevej diesel z merk.ova. Nelze přeci vše srovnávat. PS: dodávám, že o tom , že Škoda je z německého koncernu vím :-) Ale je místní :-)
ted (neregistrovaný)
paráda ....... jo auto dobrý to jo ale prostěs tímhle motorem ani náhodou ,kdysi jsme se smaly htpčku ale tohle je otřesný ,máme v práci 12 těchto povedených kousků zkusil už někdo do toho naložit váhu užitečného zatížení a jet s tím třeba k moři ...pak to má i problém na dálnici a to se nebavím a tom že bych jel po kopcovitých okrskách ... nebo nedej bože si na to dát tažný zařízení či rakev na střechu a co ten motor bude říkat až bude mít najeto tak 80 000 km ..asi už moc ne .... a to bohužel není problém jen škodovky ale všech těhle maloobjemových srágor ... protože výkon na papíře a na brzdě je uplně něco jiného než v bězném provozu kde chcete jen třeba bezpečne předjet ...... pozitivní na tom je asi to že časem nebude moc starých ojetin protože tohle bude jezdit tak pět let .
Jiří (neregistrovaný)
V podstatě jste si odpověděl sám. Když si koupíte oblek, tak s ním nepolezete kydat hnůj a když si koupíte montérky, tak v nich asi nepůjdete do opery. Jinak řečeno "naložit váhu užitečného zatížení a jet s tím třeba k moři" chce jiné auto, než to, co je určené pro jízdu kolem komína. Bohužel lidi kupují auta ne podle toho, co potřebují, ale podle toho, co má soused nebo co jim dovolí peněženka. No a pak se občas někteří do té opery pokusí i v těch montérkách (navíc vyžehlených) dostat.
Q (neregistrovaný)
Měl jsem dvoulitrovou Fabku první generace. Na delších trasách byl slabinou aerodynamický hluk od sloupků a malé nepohodlné sedačky. Asi se to od té doby zlepšilo, když si autor článku nestěžoval. Dnešní TSíčka mají velmi dobrou dynamiku, i to litrové TSíčko by dvoulitru ujelo, ale spotřeba se o moc nesnížila a mě osobně se těžko zvyká na turboefekt u 1.4 TSI.
Luděk (neregistrovaný)
Nevím o co tu jde těm majitelům vozů s motorama o obsahu 2-3 litry , když vezmu, že mimo obec se jezdí 90km/h v obci 50km/h a na dálnici max 130km/h a to jen na určitých úsecích. A pokud s vozem jezdíte do práce tak přeci ta fabie musí stačit, nebo jezdíte s 3litrem do práce?
SAm (neregistrovaný)
Dobrý auto, mělo by ale stát o čtvrtinu míň než 4 válec, když má jenom 3 válce. Výkon úžasný, rychlost trvale 200 km/h, spotřeba nikoho nezajímá, emise taky ne. Jak je dobré se dovíme za 5 let. HTP taky vychvalovali, jak je to úžasný motor S high torgue...a dnes se říká něco jiného.
Jiří Doležal (neregistrovaný)
Dobrý den, v nastavení navigace lze samozřejmě odškrtnout volbu "Dynamická trasa". Poté se trasa již nebude přeplánovávat, jen vás bude zvukově v českém jazyce informovat o případných problémech na naplánované trase. Za uvedenou situaci nemůže ani tak škodovácká navigace jakožto poskytovatel dopravních informací. Stejný dodavatel obstarává dopravní informace i pro některé jiné značky a to i dokonce mimo koncern VW, holt žádný systém není dokonalý. Já osobně kombinuji vestavěnou navigaci se smartphonem (ať už Google maps nebo Waze) a musím říct, že nejlepší je spolehnout se vždy na vlastní úsudek a zdravý rozum, jelikož ani tyto navigační aplikace nefungují vždy 100%. Pokud chcete používat Google Maps na displeji vestavěné navigace, není nic jednoduššího, než telefon (pokud je androidí) připojit přes USB a mapu zobrazit na displeji infotainmentu. V případě iPhonu jsou k dispozici Apple maps a jejich navigace.
Jirka (neregistrovaný)
Mám fabii ve stejné motorizaci 81 kw/6kv. Dynamika naprosto v pohode. Samozřejmě je znát každé kilo navíc, ale loni v říjnu Itálie, 4 dospělí cestující se zavazadly, syrový motor ( cca 1500km) a rozhodně jsem neměl pocit, že bych na dálnici někoho zdržoval. Při tachometrových 130-140 motor točí kolem 2500 ot.a spotřeba mezi 5-6 lt. Celková spotřeba na této cestě 5,9. Každý motor vydrží podle toho jak se k němu chováte. Osel oddělá i 3 litr. Potřebuji mít auto, aby mi sloužilo, ne abych si léčil mindrák.
Petr (neregistrovaný)
Mám Rapid se stejným motorem, taky 6 kvalt a 81 Kw, jízdní vlastnosti super na tak malý motor, a kupodivu i plně naložené to jede se solidní spotřebou s životností to vidím na jedno staré přísloví ,,jaký pán, takový krám". Můžete motor odrovnat po 40 000, ale taky vám vydrží v pohodě 200 000 i více při správném zacházení a údržbě, podle mého názoru. Jinak je to motor nové generace a myslím si že je na dobré úrovni a ani v Octávii nebude tento motor dělat ostudu. Takže vy rádoby odborníci, raději si o tomto motoru nejprve všechno zjistěte a popř. vyzkoušejte a pak suďte to jak moc je špatný.
Milanius (neregistrovaný)
Každý pták chválí svoje peří... a koncern to svoje vychvaluje jak..... Spíše než jak to jede úúúúžasně po německé dálnici mne zajímá něco jiného: Jak se to sezbírá v křižovatce z volnoběžných otáček skoro bez plynu??? Co se stane když se to naloží a pojede do Itálie??? Co se stane po 80 - 120 - 180 tisících (po 200 je to auto mrtvý to dá rozum) servisní náklady na provoz a jak je to často??? Jinak tu úžasnou spotřebu cca 7l/100 a tankování po 500 km jsem schopen zajet níž s nižšíma emisema i s 14 let starým autem a mnohem větším motorem (1.8l/170k/5kv ve 4 kolce) a to na LPG proč to škodovka nedělá ??? Takže za mne je to jen cestovní zpráva o výjezdu do Ženevy bez podstatných zdělení autora chválím za vycpání místa na serveru a rozpoutání flamu - doufám, že dostal slušnej honorář a příště napíše něco co bude mít hlavu, patu a hlavně obsah!!!!!!!
Dalas (neregistrovaný)
Chudák v takovém autě 2000 km musí být hrůza.to je auto do města a okolí....a spotřeba děs myslím že i ubrali že spotřeba byla okolo 7 i tak je to moc na ten moturek....za chvíli bude silnější že stěračů :)
Milan (neregistrovaný)
Škoda Fabia 1.0TSI 81kW krátká v současnosti jediný motor, tedy 1.0 l, 3 válec jinou variantu Škodovka nemá v nabídce .Já požadují České auto , roční nájezd okolo komína 2500km,občas vlek do kovošrotu 7 km, sem tam otočka za rodinou 250km ,auto jako dělník a druhé v rodině. Servis na každém rohu , vše krom nastavení motoru snad 100 tis.km nebude potřeba , vyměnit olej zvládne każdej ,dojít chladící kapalinu taky. Tak proč koukat po jiné značce kde je ten sám problém s kur..tky.Všechny značky mají 1,0 l motory s turbem no a atmosféra se dnes nehodí na delší přejezdy, jaká jiná volba auta je při nákupu nového auta? Auto okolo 300 tis. Hyundai váže své auta každý rok povinně na servis , platíš a platíš, další značky hnus, 100 km servis ,ochota 0 . Dálnice u nás za 20 let , 100 km na každou světovou stranu. Naco 3,6 l motor? Jako hlavní auto máme Škoda Karoq 1,5 TSI na dlouhé cesty ,......ne pro pitomce k obchoďáku jako opěradlo na kola. .......Idiotů je u nás hodně. Škodovky mám od roku 1972 , vždy jsem dojel a minerály vždy pouštím před sebe ,kdo se chce zabít ,je to jeho volba. 1.0 l 3 válec nevadí ,zkoušel jsem s tím jezdit nevidím v tom žádný zásadní problém , ta slabší verze 44 kW by šla předělat na LPG ale i to s tak malým nájezdem km se nevyplatí.Je o skoro 300 kg těžší než starý dobrý Favorit s 46 kW ,který máme na LPG. Škoda té váhy byl by to kandidát č1.