Vlákno názorů k článku Praha přeťala cyklopruhem konec dálnice D5. Jezdí tam 28 tisíc aut denně od Jiří Boháč - Takže si vážně myslíte, že je lepší aby...
Jiří Boháč
(neregistrovaný)
26. 5. 2020 18:00
Takže si vážně myslíte, že je lepší aby tam, jako doteď, ten pruh nebyl, cyklistu do pravého pruhu pouštěl až někdo, kdo se slituje, občas taky nikdo... nechat ho pěkně natlačeného v tom levém, kde brzdí auta za sebou, dokud mu nerupnou nervy a nešvihne to doprava na náhodném místě?
Lepši než aby každý cyklista přejel doprava předvídatelně na jednom daném místě zřetelně označeném červenou barvou a upozorněními před ním?
No hlavně že se musí k sofistikovanému návrhu vyjádřit každý amatér, který není schopen se ani zamyslet nad tím rozdílem. Protože kdyby se aspoň trochu zamyslel, musel by myslím okamžitě v novém řešení vidět pro bezpečnost přínos.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Chudáč
(neregistrovaný)
26. 5. 2020 20:42
nejdřív pojede kolo a potom všichni ostatní..
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr Helebrant
(neregistrovaný)
26. 5. 2020 20:47
Bydlím v ulici hned vedle této křižovatky a jezdím na kole do práce na Petřiny. Opravdu nikdy by mě nenapadlo jet přes tuto křižovatku, kde je téměř jistota, že vás někdo přehlédne. Tím, že tam nadělali tenhle nesmysl, tak v podstatě nabádají neznalé cyklisty, aby se vydali na svou poslední cestu. Takže za mě to rozhodně jakýkoliv přínost pro bezpečnost provozu není. Město by se mělo spíše soustředit na zlepšování stávajících a zcela dostatečných cyklostezek mimo hlavní tahy, kterými je Praha protkaná a hledat řešení pro jejich mimoúrovňové křížení než se snažit cyklisty nacpat na přetížené komunikace, kam nepatří a navíc jim tam hrozí zbytečné nebezpečí. O zbytečném zásahu do plynulosti provozu ani nemluvím. Představa, že snížením počtu souběžných pruhů dojde ke zklidnění provozu je prostě nemysl. Mám takový dojem, že pan Bělor s panem Cachem a sdružením automat asi na kole po Praze moc nejezdí, jinak by jim snad došlo, jaké kraviny nám tu projektují.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
27. 5. 2020 9:30
Viz komentář níže, pokud už tady cyklopruh má být (přesvědčen o tom nejsem, ale budiž), tak ať tam vznikne vyčkávací místo s přesmykem do pravého pruhu. Něco jako tady https://mapy.cz/s/celedulepa
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat