Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Praha přeťala cyklopruhem konec dálnice D5. Jezdí tam 28 tisíc aut denně. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
David
(neregistrovaný)
5. 6. 2020 12:04
Jezdil jsem tam na kole častěji před zřízením toho pruhu - a jel jsem tam na kole už i teď. Teď je to lepší. Že motorista musí nyní zpomalit když tam cyklista jede a nechat ho přeřadit? No, velice mě mrzí, že kvůli pár kolům denně bude muset několik aut na 5 - 10 vteřin zpomalit, ale motorista tam vidí dost daleko na to, aby si to včas rozmyslel a zpomalil nebo zrychlil tak, že nemusí ani zastavit. Pak se bezpečně vejdeme oba. Je to sice dopravní hřiště, ale jednoznačně říká co má kdo dělat a při troše respektu a snahy to může fungovat o dost lépe, než dosud. Předtím cyklista prostě čekal na čáře, pomalu jel a ukazoval, dokud ho stejně někdo nepustil. Přesmyk v zatáčce je naprosto nepoužitelný. Je ostrá, jezdí se tam relativně rychle a není tam vidět. Když se pak vyřídí auto, stejně to brousí u svodidel, aby si zkrátilo oblouk. Takže osobně jsem tam nikdy moc brzo nepřejížděl - bylo to o život - a držel jsem se mezi pruhy, dokud mě někdo prostě nepustil. Jen - při jízdě do kopce se ohlíží a současně ukazuje docela blbě, když vás z obou stran předjíždí auta současně.
A kam se tam jezdí? Nejčastěji zde cyklisté jezdí do Upolínové ulice, kudy vede bezpečná cesta pro bezmotorovou dopravu ul. Nad Hliníkem až na Plzeňskou, kde je BUS - CYKLO pruh vedoucí až na Anděl. Objížďka přes Pekařskou je sice možná, ale na kole prakticky nepoužitelná. Takže pro ty co na kole skutečně jezdí to smysl mít bude.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM