Názor k článku Praha přeťala cyklopruhem konec dálnice D5. Jezdí tam 28 tisíc aut denně od David - Jezdil jsem tam na kole častěji před zřízením...
David
(neregistrovaný)
5. 6. 2020 12:04
Jezdil jsem tam na kole častěji před zřízením toho pruhu - a jel jsem tam na kole už i teď. Teď je to lepší. Že motorista musí nyní zpomalit když tam cyklista jede a nechat ho přeřadit? No, velice mě mrzí, že kvůli pár kolům denně bude muset několik aut na 5 - 10 vteřin zpomalit, ale motorista tam vidí dost daleko na to, aby si to včas rozmyslel a zpomalil nebo zrychlil tak, že nemusí ani zastavit. Pak se bezpečně vejdeme oba. Je to sice dopravní hřiště, ale jednoznačně říká co má kdo dělat a při troše respektu a snahy to může fungovat o dost lépe, než dosud. Předtím cyklista prostě čekal na čáře, pomalu jel a ukazoval, dokud ho stejně někdo nepustil. Přesmyk v zatáčce je naprosto nepoužitelný. Je ostrá, jezdí se tam relativně rychle a není tam vidět. Když se pak vyřídí auto, stejně to brousí u svodidel, aby si zkrátilo oblouk. Takže osobně jsem tam nikdy moc brzo nepřejížděl - bylo to o život - a držel jsem se mezi pruhy, dokud mě někdo prostě nepustil. Jen - při jízdě do kopce se ohlíží a současně ukazuje docela blbě, když vás z obou stran předjíždí auta současně.
A kam se tam jezdí? Nejčastěji zde cyklisté jezdí do Upolínové ulice, kudy vede bezpečná cesta pro bezmotorovou dopravu ul. Nad Hliníkem až na Plzeňskou, kde je BUS - CYKLO pruh vedoucí až na Anděl. Objížďka přes Pekařskou je sice možná, ale na kole prakticky nepoužitelná. Takže pro ty co na kole skutečně jezdí to smysl mít bude.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat