Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Praha přeťala cyklopruhem konec dálnice D5. Jezdí tam 28 tisíc aut denně. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Martin (neregistrovaný)
Za mě je to opatření naprosto v pohodě, pro cyklistu mnohem bezpečnější než předtím (zvlášť v křižovatkách, při řazení atd.), řidiči ví, kde s cyklisty počítat a nemusí je předjíždět. Plynulost provozu není snížena, k ubrání pruhů pro auta nedošlo. Jde o cyklopruhy především ochranné, takže do nich může řidič vjet, pokud musí či má nadrozměrné vozidlo. Uživatele si to určitě najde, už teď tam cyklisté jezdí. Cyklotrasa A rozhodně paralelně s Bucharovou nevede, tam v podstatě není žádná alternativa. Navíc tato cyklotrasa obsahuje místa kde musí cyklista kolo vést, panelové nebo blátěné cesty – to určitě na každodenní dojíždění není. Ano, lepší by byla oddělená paralelní cyklostezka. Ta by ale stála desítky milionů a realizace by trvala určitě velmi dlouho. Tak třeba někdy v budoucnu, až bude jízda na kole v Praze běžnější a bude se do cyklodopravy investovat více než doposud.