Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Praha přeťala cyklopruhem konec dálnice D5. Jezdí tam 28 tisíc aut denně. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Martin
(neregistrovaný)
26. 5. 2020 22:10
Za mě je to opatření naprosto v pohodě, pro cyklistu mnohem bezpečnější než předtím (zvlášť v křižovatkách, při řazení atd.), řidiči ví, kde s cyklisty počítat a nemusí je předjíždět. Plynulost provozu není snížena, k ubrání pruhů pro auta nedošlo.
Jde o cyklopruhy především ochranné, takže do nich může řidič vjet, pokud musí či má nadrozměrné vozidlo. Uživatele si to určitě najde, už teď tam cyklisté jezdí.
Cyklotrasa A rozhodně paralelně s Bucharovou nevede, tam v podstatě není žádná alternativa. Navíc tato cyklotrasa obsahuje místa kde musí cyklista kolo vést, panelové nebo blátěné cesty – to určitě na každodenní dojíždění není.
Ano, lepší by byla oddělená paralelní cyklostezka. Ta by ale stála desítky milionů a realizace by trvala určitě velmi dlouho. Tak třeba někdy v budoucnu, až bude jízda na kole v Praze běžnější a bude se do cyklodopravy investovat více než doposud.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM