Názor k článku Praha přeťala cyklopruhem konec dálnice D5. Jezdí tam 28 tisíc aut denně od Jiří Boháč - Takže si vážně myslíte, že je lepší aby...

Jiří Boháč (neregistrovaný)
Takže si vážně myslíte, že je lepší aby tam, jako doteď, ten pruh nebyl, cyklistu do pravého pruhu pouštěl až někdo, kdo se slituje, občas taky nikdo... nechat ho pěkně natlačeného v tom levém, kde brzdí auta za sebou, dokud mu nerupnou nervy a nešvihne to doprava na náhodném místě? Lepši než aby každý cyklista přejel doprava předvídatelně na jednom daném místě zřetelně označeném červenou barvou a upozorněními před ním? No hlavně že se musí k sofistikovanému návrhu vyjádřit každý amatér, který není schopen se ani zamyslet nad tím rozdílem. Protože kdyby se aspoň trochu zamyslel, musel by myslím okamžitě v novém řešení vidět pro bezpečnost přínos.