Na světě je další model, který byl postaven v životní velikosti pomocí oblíbené stavebnice Lego. Po automobilech typu Bugatti Chiron nebo Lamborghini Sián přišla řada na Toyotu Supra. I tentokrát byl vůz postaven v České republice, přičemž pouze samotné přípravy, respektive vývoj, zabraly 125 dnů. Dalších 2400 hodin trvala realizace.
Podobné projekty totiž nejsou pouze o tom, že se vysype krabice kostiček a pak se zkoumá, co a jak. Model v životní velikosti bývá daleko složitější, o čemž nakonec svědčí i počet dílků potřebných pro Toyotu Supra. Je jich na 480 tisíc. Kromě karoserie byl z Lega postaven z velké části také interiér.
Na modelu ale rovněž najdete některé funkční prvky původem z reálného vozu, jako je třeba sedačka řidiče, volant, kola nebo loga. Vůz je navíc pojízdný. O pohon se stará blíže nespecifikovaný elektromotor, maximální rychlost je 28 km/h. Autoři projektu zároveň připravili funkční vnější osvětlení.
O složitosti celé stavby ledacos napovídá také hmotnost. Supra z Lega je dokonce těžší než originál. Celkem váží bezmála 1,9 tuny, zatímco předobraz ukáže na váze něco málo přes 1,6 tuny. Model je rovněž přibližně o 20 cm širší a o 3 cm nižší než reálný vůz.
Toyota nechala postavit nově odhalený model u příležitosti 35. výročí vzniku Toyoty Supra coby samostatného modelu. Do roku 1986 se používalo označení Celica Supra. Aktuálně je další vůz sestavený z Lega k vidění v japonském Legolandu.