Konec výroby luxusní limuzíny Mulsanne oznámila automobilka Bentley už počátkem roku. Ještě ale musela dokončit produkci 30 kusů speciální limitované série, jež měla oslavit model i jeho motor. To přerušil nástup pandemie koronaviru, poslední vůz tak opustil brány závodu v Crewe se zpožděním.
Speciální série se jmenuje 6.75 Edition. Má upozornit na další kus historie, který odchází do důchodu – největší evropský benzinový osmiválec s objemem 6,75 litru, který u Bentley vyráběli přes 60 let. Místo pro něj není na palubě nových modelů i kvůli emisím.
Těch se naopak Bentley snaží co nejvíc zbavit. I proto bude jeho nová vlajková loď v podobě sedanu Flying Spur brzy patřit mezi ekologicky pojaté vozy. Kromě benzinového dvanáctiválce by se totiž pod jeho kapotou měla objevit také hybridní verze. Přijede zřejmě v roce 2023.
Odchod modelu Mulsanne, který se vyráběl 10 let, přichází paradoxně rok po oslavách stoletého výročí automobilky. Trh si už ale žádá jiné modely než dřív. Loni Bentley prodal něco málo přes 11 tisíc aut. Více než polovinu z nich tvořilo jeho SUV Bentayga.