SirTom (neregistrovaný)
A nebo Saab v´86 na Talladega okruhu udělali tuším 12 světových rekordů, 100.000 km s průměrem 210km/h! Ale hlavně celou tu legraci udělali s několika auty, která byla zcela standardní a byla náhodně vybrána ve fabrice!
Jiří (neregistrovaný)
Kdo by chtěl s Porsche Taycan jet v kuse 24 hodin? Osobně mě hlavně zajímá dynamika, která by měla být excelentní. Jezdil jsem s elektrickou kočkou (Jaguarem I Pace) a ta dynamika okamžitého výkonu k dispozici to je to, co vám vezme dech. Dnes bych už benzín nebo nějaký hybrid s prodlevou plunu (fujtajbl) či nedejbože diesel, nechtěl! Za 24 hodin za volantem i s přestávkami byste nevnímali už nic. Nejsem na dlouhé cesty. Někdo třeba ano, ale i na delší si uděláte (byste si měli) přestávku. Neřídím unaven a chci být svěží a užít si to. Výše srovnávané je v praxi bezvýznamná maličkost!
Sim (neregistrovaný)
To je zase článek o hovnu... Srovnávat nesrovnatelné... Jak laciné... Z hlediska bezpečnosti je žádoucí se každé cca 2 hodiny na chvíli zastavit.. U některých elektromobilů na další dvě hodiny dobijete tak rychle že nemáte ani čas dojít na záchod, prdnout si a vrátit se... Natož si dát třeba kafe.
emil (neregistrovaný)
proč tisíce kilometrů? dojíždím 75 km do práce, s parkováním bez možnosti dobíjení. O ee autě jsem uvažoval, ale to který by i tenhle kousek zvládlo s dostatečnou rezervou je cenově absolutně mimo. Koupil jsem si o třídu větší klasiku a taky bych neměnil...