Po ostatních SUV koncernu Volkswagen se s plug-in hybridní variantou přidává také Porsche Cayenne. Kombinuje turbem přeplňovaný šestiválec 3,0 l o výkonu 250 kW (340 k) s elektromotorem o výkonu 100 kW (136 k). Celkový výkon soustavy je 340 kW (462 k). Točivý moment plug-in hybridu dosahuje 700 Nm.
Porsche Cayenne E-Hybrid tak nemá problém akcelerovat na 100 km/h za rovných pět sekund a rozjet se na 253 km/h. Jelikož je to plug-in hybrid, samozřejmě může jezdit jen na elektřinu. Porsche udává dojezd 44 km dle normy NEDC, takže v reálném světě počítejme se zhruba 30 km elektrického dojezdu. Jen na elektřinu může jet Cayenne až 135 km/h.
Doporučujeme: Nové Porsche Cayenne jezdí výborně. Diesel dorazí příští rok a přijde i Turbo S E-Hybrid
Kapacita akumulátorů se v porovnání s minulou generací plug-in hybridu zvýšila z 10,8 kWh na 14,1 kWh. Z běžné domácí zásuvky se baterie nabije za necelých osm hodin. Díky velkému podílu elektrického dojezdu může Porsche dle normy NEDC (ze které se budou zatím vypočítávat daně a korporátní emise) udávat spotřebu 3,2 až 3,4 litru na 100 km podle použitých pneumatik.
Novinkou je také upravený osmistupňový automat a systém přepínání mezi typy pohonu pomocí rychlejší elektromagnetické spojky. Plug-in hybridní Cayenne je samozřejmě čtyřkolka. Porsche se chlubí také tím, že může tahat 3,5 tuny těžký přívěs. Porsche Cayenne E-Hybrid stojí v Německu od 89 822 eur (2 280 000 Kč) a nově může mít také head-up displej či masážní sedačky nebo vyhřívané čelní okno.