yettik (neregistrovaný)
je to jeden velký bordel ,než půjdeš na stk tak můžeš klidně stáhnout.Auta by měly mít něco jak černou skříňku do který by vlezl jen autorizovaný servis a nové auta by už měli evidovat i v zahraničí od čeho je EU ,je to jen kašpárkové divadlo v čele s němci a francouzy
Petr (neregistrovaný)
Taky to vyžaduje od kupujících opravdu přemýšlet... Jestli je lepší koupit auto s obligátními 110 tis. km na tachometru (bez ohledu na stáří) bez jakékoli servisní historie, nebo s 250 tis. km, ale zdokumentovanými ověřitelnou servisní knížkou a kompletními doklady o servisu. V Čechách se většinou volí ta první varianta.
Martin (neregistrovaný)
Já nechápu jednu věc. Máme 30 let po revoluci a zároveň vyspělé technologie, tak bych do každého auta dal nějakou elektorniku, která by při každém natankování odvysílala počet km,které by se zapisoval do nějakého centrál.registru a bylo by.Nikdo by to už nemohl ojebat.
Jirka (neregistrovaný)
Tohle je prachsprostý podvod který český stát a potažmo policie trpí víc než dvě desítky let a proč,no jednoduše protože to tak vyhovuje odpovědným lidem,to že si člověk který řádně pracuje a chce si koupit slušnější vůz není v tomto směru jakkoliv chráněn a je vydán na pospas prodejcům,dovozcům.Řešením je a bude vždy pokuta v takové výši aby se jim nevyplácelo stáčet tachometry...bohužel jsme v Čechách,pracovníci ČOI mají hluboké kapsy a policie zas nemá adekvátní počet lidí kteří by to mohli a měli dělat.STK které měli evidenci ujetých km nejblíž se nemá smysl ani vyjadřovat.Vozů s koupenou technickou po republice lítá minimálně 300 tis. a to je kontrolní licencovaný státem určená administrativa.
Honza (neregistrovaný)
Jak správně řečeno v jednom odstavci článku, lidi si to dělají sami. Když jsou tak blbí, aby věřili pohádce o nejetém TDIčku a na auto s přiznanými 300, 500, 800 tkm, natožpak milionem ohrnují nos, tak mají, co chtějí. Kdyby lidé nebyli blbí a každé auto starší 5 let s nájezdem pod čtvrt mio, natožpak za 10 let pod půl mio (a nemající náznaky opotřebení, oděrky, žádnou patinu) brali za podezřelé, tak by podvodníci neměli z omlazování kšeft. Tímto se podvodníků nechci zastávat, ale pokud kupuji ojeté auto, musím počítat s tím, že smotané či bourané bylo, o škrkancích a vůbec patině nemluvě, zkrátka s tou horší variantou. Proto také to stojí méně než nové. Ochrana spotřebitele je věc hezká, žel v tomto případě si to tento dělá sám.
Vlada (neregistrovaný)
Zajimave komentare a souhlasim s obrovskym postihem za staceni.ale pane honzo.ma dve auta z cr.jsem druhy majitel.jedno je 45 let stare a ma najeto 85 tis.druhe 12 let a ma 175 tis.hm?