Vendys (neregistrovaný)
To jsem zvědavý, kam ta EU chce dojít. Zatím to EU všechno totálně dusí a výsledek se rovná nule. Do aut se dal filtr DPF, který je k ničemu, emisní limity měli jít dolů u nových aut ale neděje se tak, tak se řeší elektrifikace, která je totálním nesmyslem všeho. Ta unie asu čuďí mariánku, nebo tyhle věci navrhují debilové v hospodě.........
5.0 V8 (neregistrovaný)
Výsledek? Propad ekonomiky, masivní propad prodejů nových aut, masivní zvýšení poptávky po spolehlivých ojetinách starých 10 a více let (atmosférické benzíny/diesely s rotačními čerpadly), masivní nárust emisí spojených s dopravou. Reakce EU? Zdanění starších aut, popřípadě zákaz jejich provozu. Výsledek? Další propad ekonomiky, chudoba, občanské nepokoje, revoluce, válka, konec EU.
Stanley (neregistrovaný)
Máme duben 2020, koronavirus řádí po světě, automobilky stojí, auta se neprodávají, lidé přicházejí o práci a politici v europarlamentu ani náznakem nedávají najevo, že by alespoň na čas ustoupili z nařízení o maximální výši emisí, které schválili. No s takovou se nová a potažmo i ojetá auta asi brzy stanou pro běžného občana luxusním zbožím, na které nebude mít každý.
Pavel (neregistrovaný)
Nerozumím pokřiku proti předpisu 95g CO2 / km. Pořídil jsem si Octavii 2.0 TDI a spotřebu mám dlouhodobě pod 4 l. Nedovedu si představit, jak by žrala při dodržování rychlostních limitů. V Itálii, odkud jsem nechtěl dostat pokutu a překračování rychlosti jsem nechal místním, mi to jelo cca za 3 l. Zdraví cestovatel.