Vlákno názorů k článku Pokus se 140 km/h na rakouských dálnicích zná své výsledky. Emise se téměř nezměnily, bezpečnost ano od Jan Ackermann - Takže se zjistilo, že se nic nezjistilo... Pokud...

Jan Ackermann (neregistrovaný)
Takže se zjistilo, že se nic nezjistilo... Pokud mě paměť neklame, zkoušeli rakušáci před lety i 160km/h, to si nepamatuji, jak pochodili. Asi podobně a vyšumělo to, neboť výsledek projektu nebyl dost přesvědčivě neekologický a nebezpečný . Když už jsme u toho, zajímaly by mě hlukové emise elektromobilu jedoucího 130 km/h a jeho spotřeba energie (tedy reálná uhlíková stopa z energetického mixu) a konvenčního auta jedoucího 100 km/h. Vzhledem k tomu, že velké procento hluku má na svědomí valivý hluk od pneumatik a aerodynamický hluk, odpor vzduchu narůstá s druhou mocninou rychlosti... Zabýval se tím někdo u Grínpís ve východní říši?
pepíno II (neregistrovaný)
když jezdím přes Rakousko, ktrýmu je z Temelína ouzko, tak jsou z té 130tky stejně světelná omezení na 100, nebo na 80tku. moc by mě zajímalo, kudy by jel ten elektromobil, když jsou všude kolony, jedině, že by pro ty ejektomobily postavily zvlášť tunely,, jenže v těch tunelech by bylo omezení na 100 nebo. na 80, takže nějaké rychlostní zvýhodnění rovná se status nula. jsou to jen žvásty, aby jsme si kupovali Tesly, schválně jsem si dal práci, abych na trase Hradec Praha nebo Hradec Brno našel pumpu na elektropřípojku, bohužel status nula. to, abych si dal inzerát, mohu si u vás nechat přes noc dobít teslu a abych tam měl další nabitou k dispozici. jak tpo gearlu svůj elektromobil dobíjeli přes ulici. co to na nás zkouší, to jsou bludy. psal na metu majitel Tesly, že už několikrát musel použít odtahovku, aby se dostal z blavy do prahy. mít jeho peníze, tak si koupím v blavě být a nejezdil bych po d1, tím vyčerpávajícím dojíždění brzy. zestárne...