Vlákno názorů k článku Pokus se 140 km/h na rakouských dálnicích zná své výsledky. Emise se téměř nezměnily, bezpečnost ano od To - No toto se fakt některým líbit nebude ...
To
(neregistrovaný)
9. 8. 2019 17:03
No toto se fakt některým líbit nebude Jde vidět, že pokud by v Evropě byla na dálnicích neomezená rychlost, tak nic hrozného se nestane. Ani nijak dramaticky nestoupnou emise ani nehodovost.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Kliklli
(neregistrovaný)
9. 8. 2019 19:07
Dovolím si nesouhlasit, už jen při tvorbě kolon (například kvůli zúžení, nehodě) je kolikrát problém včasně zabrzdit a vznikají sekundární nehody ze současných limitů, natož z vyšších rychlostí. Nemluvě o tom, že bouračky ve vyšších rychlostech by měly mnohem větší rozsah, než jen prvotní střet dvou aut (což se děje i nyní). Nehodovost by možná rapidně nevzrostla, ale smrtelné nehody rozhodně ano.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomáš
(neregistrovaný)
9. 8. 2019 20:08
Zdá se vám, že dálnice v Německu jsou méně bezpečné než ty české? Že jsou to dálnice smrti? Já vidím opak, a to na německých dálnicích stále obecně platí neomezená rychlost. (a prosím bez argumentů typu "na většině platí omezení 120 km/h a na tom zbytku stojí kolony" - i bez toho je spousta kilometrů opravdu bez omezení a mnozí toho využívají beze zbytku)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
honza
(neregistrovaný)
9. 8. 2019 20:49
souhlasim, v Nemecku bydlim, v rychlosti obecne problem neni
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pedro
(neregistrovaný)
9. 8. 2019 21:36
A jsou naše dálnice také kvalitativně srovnatelné s nemeckými?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Weigel
(neregistrovaný)
10. 8. 2019 23:39
Někde jsem četl že v Polsku mají na dálnicích mít přechody pro chodce řizené semafory.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Roman
(neregistrovaný)
17. 12. 2019 12:49
Pokud například přejedete hranice do Německa po D5 za Rozvadovem, tak je na tom ta neměcká dálnice kvalitivně trochu hůř (výtluky a záplaty), než její část nacházející se na území ČR. Ale statisticky je tam o něco nižší nehodovost než v ČR, což je možná dáno tím, že je tam ukončeno omezení nejvyšší dovolené rychlosti 130 km/h a řidiči se tak místo protiprávního věnování se rychloměru mohou věnovat řízení motorového vozidla tak, jak jim nařizuje zákon.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat