Vlákno názorů k článku Pokus se 140 km/h na rakouských dálnicích zná své výsledky. Emise se téměř nezměnily, bezpečnost ano od To - No toto se fakt některým líbit nebude ...

Kliklli (neregistrovaný)
Dovolím si nesouhlasit, už jen při tvorbě kolon (například kvůli zúžení, nehodě) je kolikrát problém včasně zabrzdit a vznikají sekundární nehody ze současných limitů, natož z vyšších rychlostí. Nemluvě o tom, že bouračky ve vyšších rychlostech by měly mnohem větší rozsah, než jen prvotní střet dvou aut (což se děje i nyní). Nehodovost by možná rapidně nevzrostla, ale smrtelné nehody rozhodně ano.
Tomáš (neregistrovaný)
Zdá se vám, že dálnice v Německu jsou méně bezpečné než ty české? Že jsou to dálnice smrti? Já vidím opak, a to na německých dálnicích stále obecně platí neomezená rychlost. (a prosím bez argumentů typu "na většině platí omezení 120 km/h a na tom zbytku stojí kolony" - i bez toho je spousta kilometrů opravdu bez omezení a mnozí toho využívají beze zbytku)
Roman (neregistrovaný)
Pokud například přejedete hranice do Německa po D5 za Rozvadovem, tak je na tom ta neměcká dálnice kvalitivně trochu hůř (výtluky a záplaty), než její část nacházející se na území ČR. Ale statisticky je tam o něco nižší nehodovost než v ČR, což je možná dáno tím, že je tam ukončeno omezení nejvyšší dovolené rychlosti 130 km/h a řidiči se tak místo protiprávního věnování se rychloměru mohou věnovat řízení motorového vozidla tak, jak jim nařizuje zákon.