Názor k článku Pokus se 140 km/h na rakouských dálnicích zná své výsledky. Emise se téměř nezměnily, bezpečnost ano od Pavel - Vážená Katko. Nevím, zda si uvědomujete, jak moc...

Pavel (neregistrovaný)
Vážená Katko. Nevím, zda si uvědomujete, jak moc ohýbáte skutečnost svou nevědomostí či ignorováním souvislostí. Dálnice D1 byla navrhována na rychlost 130km/h v roce 1936. Na automobily té doby. Po té ještě jednou schválena v roce 1964 opět na automobily té doby. Je to asi stejné, jako by se dnes schválila na 250km/h. Autor pouze dodal informace. Objektivita článku je závislá i na objektivitě čtenáře. K řešení dopravy existují čtyři přístupy: praporkový (bude před vámi cválat jezdec, který zabezpečí cestu:-), normální - budete se snažit využít silnici k tomu, k čemu je určena - dopravit se co nejrychleji, nejpohodlněji, nejlevněji, nejbezpečněji, nejméně stresově atd. do cíle nebo závodnický - budete chtít být nejrychlejší ze všech (nebo naopak s nejmenší spotřebou - i to je závod) nebo exemplární - budete se všechny snažit poučit, jak jste nejlepší a ostatní úplně vymatlaní. Hádejte, které 3 z těchto čtyř přístupů jsou nebezpečné (mnohdy smrtelně).