Vlákno názorů k článku Pohnuté osudy automobilek východního bloku: Přežilo jich jen pár od Ivan Ambros - Fiat Polski 125P byl vlastně FIAT 1300/1500, pocházející...

Ivan Ambros (neregistrovaný)
Fiat Polski 125P byl vlastně FIAT 1300/1500, pocházející z první poloviny let šedesátých s upravenou karosérií nového Fiatu 125. Fiat Polski 125P a Fiat 125 italský jsou si z venku dost podobné, ale v podstatě různé auta.
Henryk (neregistrovaný)
Ivan Ambros - Trochu jsem hledal a není mi jasné v čem to byla různá auta. Všimněte si gramatické shody... "70. léta byla dobou neustálých modernizací a hledání nejoptimálnějších řešení. Došlo ke změně přední masky, vystupující kliky nahradily zapuštěné, které byly v případě nehody bezpečnější. Zadní náprava dostala dvě podélné vodící tyče a namísto původních čtyřlistých per přišla delší a širší dvoulistá. Změnil se i interiér vozu. U opěradel se objevily záhlavníky (hlavové opěrky), zmizel chromovaný kruh uvnitř volantu nebo opěrka pro ruku v zadním sedadle. Výraznou změnou prošla rovněž zadní světla, která se ze svisle orientovaných proměnila ve vodorovná." http://www.tomas-martinovsky.cz/fiat_125_p.html