Vlákno názorů k článku Pohnuté osudy automobilek východního bloku: Přežilo jich jen pár od Bohumil Boublik - Jestli muzu taky neco pridat.S LIAZEM jsem najezdil...

Henryk (neregistrovaný)
Bohumil Boublík + Josef Ne, že to neujelo ani sto kilometrů, ale že každejch sto kilometrů musí bejt servisní bod. Vy prostě nerozumíte obsahu psanýho textu. Jak daleko od sebe jsou např servisy pro MAN v naší republice? Vám by se líbilo (dám jen příklad) servisovat náklaďák z Liberce v Českých Budějovicích? Na čelo byste si ťukal.
Henryk (neregistrovaný)
Tady jsem vám to projistotu zkopíroval: "LIAZ nebyl v exportu úspěšný – byl to model pro dálkovou dopravu a potřeboval servisní zajištění každých zhruba 100 Km na všech trasách a to si LIAZ nebyl schopen vybudovat." Servisní zajištění nemá s poruchovostí či spolehlivostí nic společného. Prostě to je AUTOOPRAVNA... Proč je v každém okrese servis pro (skoro) každou značku? To jsou to tak mizerné automobily, nebo je to kvůli lidem, aby nemuseli jezdit bůhví kam?