Vlákno názorů k článku Pohnuté osudy automobilek východního bloku: Přežilo jich jen pár od Bohumil Boublik - Jestli muzu taky neco pridat.S LIAZEM jsem najezdil...
Bohumil Boublik
(neregistrovaný)
23. 2. 2017 12:42
Jestli muzu taky neco pridat.S LIAZEM jsem najezdil pres pul milionu .Vzdy jsem dojel.Kdo psal o servisu kazdych 100 km tak nevi o cem mluvi.BOBAN
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Henryk
(neregistrovaný)
15. 4. 2017 2:53
Bohumil Boublík + Josef
Ne, že to neujelo ani sto kilometrů, ale že každejch sto kilometrů musí bejt servisní bod. Vy prostě nerozumíte obsahu psanýho textu. Jak daleko od sebe jsou např servisy pro MAN v naší republice? Vám by se líbilo (dám jen příklad) servisovat náklaďák z Liberce v Českých Budějovicích? Na čelo byste si ťukal.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Henryk
(neregistrovaný)
15. 4. 2017 3:01
Tady jsem vám to projistotu zkopíroval: "LIAZ nebyl v exportu úspěšný – byl to model pro dálkovou dopravu a potřeboval servisní zajištění každých zhruba 100 Km na všech trasách a to si LIAZ nebyl schopen vybudovat."
Servisní zajištění nemá s poruchovostí či spolehlivostí nic společného. Prostě to je AUTOOPRAVNA...
Proč je v každém okrese servis pro (skoro) každou značku? To jsou to tak mizerné automobily, nebo je to kvůli lidem, aby nemuseli jezdit bůhví kam?
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat