Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Podívejte se, jak se z totálního vraku BMW řady 7 dělá v Rusku luxusní leštěnka. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Yari Wether (neregistrovaný)
Pán má zlaté ručičky. Až na ten nosník motoru všechno regulérně opravené, já bych volil u nosníku výměnu. Ale chlapík s takovýma zkušenostma ví, co si může dovolit. Nosné části v pořádku, poškozené téměř jen pohledové plechy. Tohle určitě není totální škoda. Karosář dělá na sebe, takže je to i ekonomická oprava, pro velký servis by to bylo nevýhodné a drahé. Vybavení má dobré, pěkně všechno proměřoval do kříže, rovnal s citem. Prostě borec. Chtěl bych vidět geometrii náprav, ale asi OK, nosné části spodku nebyly zasaženy nárazem. Do takhle opraveného auta bych se nebál sednout. Díly použil z jiné bouračky, byla vidět část vraku. Takhle se to dělá úplně běžně. Těm dílům nic není, když je ve svarech odvrtá nebo odbrousí vibrační bruskou a znovu naboduje. Kromě Volva výrobci neřeší do detailu deformační zóny, místa, kde se a jakým způsobem plech zbortí. Volvo pro to má manuál, kde je předem dané, který díl se kam vyhne a o kolik, viděl jsem to v jednom servisu, kde jsme podle manuálu kontrolovali s technikem zlomy a všechny byly tam, kde to ukazoval manuál. :-)