Peugeot-Citroën buduje vlastní síť autobazarů. Ročně chce prodat 800 000 aut

18.10.2016
1 nový názor
Autor: Redakce
  • PSA Peugeot-Citroën vybuduje vlastní síť autobazarů

  • Ročně chce prodat 800 000 ojetých aut

  • Rozšíří i související servisní a finanční služby

Francouzský automobilový koncern PSA Peugeot-Citroën chce rozšířit aktivity na poli byznysu s ojetými auty. Do pěti let plánuje zdvojnásobit objem prodejů na minimálně 800 000 aut za rok a zečtyřnásobit zisky z obchodu s ojetými auty. Proto koncern PSA vytvoří vlastní síť oficiálních autobazarů. Jak se společnost bude jmenovat, to ještě není jisté.

Podle informací Automotive News se chystá Peugeot-Citroën koupit 30% podíl ve francouzském online autobazaru Aramisauto. S prodejem ojetých aut má souviset i rozšíření servisní sítě. PSA pravděpodobně nabídne i vlastní finanční produkty, ale zřejmě jen na domácím francouzském trhu.

Doporučujeme: Největší omyly a mýty o ojetinách, které dávno neplatí

Vlastní síť „značkových“ autobazarů má postupně působit na všech důležitých evropských trzích. S tím souvisí i prodej náhradních dílů. Koncern PSA Peugeot-Citroën loni koupil společnost Mister Auto, která nabízí levné karosářské díly. K důležitým službám patří také originální repase filtrů pevných částic k dieselovým motorům.

Podle šéfa koncernu PSA Carlose Tavarese je prodej ojetých vozů a souvisejících služeb důležitou částí strategie restrukturalizace koncernu. Pod Tavaresovým vedením se začíná francouzskému koncernu finančně dařit, i když je to z velké části dáno i oživením ekonomiky po velké krizi z let 2008 až 2011.

Jaroušek (neregistrovaný)
Na jednu stranu mám tyhle reklamní autobazary docela rád. Na druhou stranu ale třeba na výkup aut Praha bohatě zdaleka nemají, protože ten osobní přístup vám prostě nenabídnou. No, ale samozřejmě každému zákazníkovi vyhovuje něco jiného, to je potřeba říct. :) Nebo tak jako každý zákazník má trochu jiné preference. ;-)
  • Našli jste v článku chybu?