Dušan (neregistrovaný)
Samozřejmě že stačí, klidně 5 let a 50 tis. A pneumatiky taky vydrží, je lepší je sjíždět do hola, pak lépe drží na suchu. A Tlumiče vydrží i 300 tis... člověk si na to přeci zvykne a prostě bude jezdit pomaleji. A pak vás takový kolenovrt zabije rodinu na křižovatce, protože chce ušetřit i na té nejlevnější věci, co může.
Natpa (neregistrovaný)
Srovnáváte nesrovnatelné. Nechat trochu delší dobu olej nikoho neohrožuje, akorát dřív odejde motor. Ojeté pneumatiky a nefunkční tlumiče jsou něco jiného, tady může jít opravdu o život. Pokud by mi na autě záleželo, olej bych měnil každých 10 tisíc a je jedno, jestli se jedná o nové nebo o 30 let staré auto.
wilém (neregistrovaný)
To se tedy šeredně pleteš. Mám doma Volvo, z roku 1997. Podvozek je jako půl roku staré auto, nikde kapka rzi, ani náznak. Přední kapota je otlučená od kamínků až na plech ale nikde rez. Nedávno vedle mě stála škodovka stáří 6 let. Stejně otlučená kapota od kamínků ale už z toho byly rezaté puchýře. Když se podíváš na podvozek , tak všechny jsou dole nechci říct rezaté ale orezlé. Na Volvu nemám dole nic. Dokonce to má původní výfuk!!!!! 21 let. Sousedka má Fabii III a někdo jí štrejchnul nákupním vozíkem dveře. Ale jenom lak. A už je tam liška. Takže ano, škodovka hnije ať chceš, nebo ne......
jarda (neregistrovaný)
Vůl jsi Ty. Hovořím o 21 let staré technologii. Byl by předpoklad, že největší automobilka se posune trochu dál, než z dob socialistické produkce. Pokud nedokáže za 21 let vyrobit alespoň srovnatelnou úroveň, tak by to neměla dělat. Tak než něco napíšeš, tak si strč do hlavy rozum vemeno...
Vašek (neregistrovaný)
Nic ve zlém, ale musel bych být smyslů zbavený, abych si koupil auto s takovými motory a ojetiny už vůbec ne. Co na tom může být dobrého? Takový článek by měl mýt v nadpise " komik a jeho svět ". Takové bludy lijte do hlavy lidem co o tom nemají ani páru.
Lex Talionis (neregistrovaný)
Přátelé, mám 1,4 TSI, mám ji nyní 5let a NIKDY mne NIKDE nenechala stát. Interval výmeny oleje mám nastavený od prodeje na 15 000km, filtry měním max co 30 000km a měnil jsem i olej v manuální převodovce při nájezdu 100 000km. Spotřeba se pohybuje okolo 5,6l, tankuji do auta VERVU, jen tlumiče při 160 000km jsou fuč. Jinak držák a pohoda. To co tu čtu, jak jeden nadává na druhého a co to píše... O auto se starám a šlape jako hodinky. Jo a kolik denně najedu? cca 125km. Jo a přátelé, jako důchodce nejezdím!!! Je třeba pavučiny vyvětrat. Tak přeji příjemné hádání, a Ti co o tom jen čtete a nejezdíte, nepište... Díky
Závodník (neregistrovaný)
Lexi, Tobě přijde 5 let jako nějak dlouhá doba??? Za chvilku budete psát, že máte auto dva roky a furt jezdí. Jste všichni na hlavu?? 5 let a 150 tisíc a chválíto všichni jako zázrak nebeský. Měl jsem kdysi piano, na kterém bylo přes milion km a krom běžných věci se nic nedělalo. Já se z Vás asi zblázním......
Lájoš (neregistrovaný)
Člověče kolik Ti je?? Co to píšeš za cipoviny??To je jako nějaký zázrak, že to popěti letech jezdí???? A jestli jezdíš s tím pekáčem za 5,6, tak z kopce na neutrál. Když jsem měl auto v servisu, tak jsem měl od pojišťovny půjčený přesně tento krám. Zánovní auto. Měl jsem to 14 dnů a jezdilo to za 8litrů. A to jsem šetřil. Cesta do prahy a byl jsem jak když jsem hrál ragby. To když vezmu na vrakáči 30 let starou Hondu civic, tak to bude pořád lepší. Obdivuju, že se najde nějaký vůl, co to koupí.
Lenka (neregistrovaný)
Docela jsem se zasmála nad tím jaké jsou prý motory TSI držáky! :D Mám 8 let starou Fabii II 1,2 TSI. Od začátku měla pravidelný servis. Bohužel na 90 tis. km je na generálku motoru. Takže nějaké rezavé šrámy mě vůbec netrápí, dřív to auto zemře na motor :/
Petr Klásek (neregistrovaný)
Škoda usilí o těchto autech psát. Ošizeno všude kde to jde. Nic to nevydrží, pořád se něco sype a záruka je tak krátká. Celé VW na pověstnou kvalitu může jen vzpominat. Diky "setrvačníkům", co to ještě nepochopili a jsou ochotni utratit zbytečně spoustu mnohdy těžce vydělaných peněz, nebudou muset ještě pár let nic řešit. Když už i Svět motorů v bazarech uvede, "ještě se jedná o solidni německé auto......", je třeba se zamyslet.
Láďa Báďa (neregistrovaný)
Kup si Frantíka a za pár let budeš vzpomínat na koncern VW....Všechny tři jsem jezdil a když děláš opravy tak zjistíš že co je schovaný nemá ani antikorozní ochranu,vrže to a drnčí a kus gumy -silentblok v náhradě na rendu stojí 2000,-. Ne už nikdy... Jezdím s 1.9 TDI 81 kW Octavií do 4,5l a někteří do 7 litrů a jezdí jak hovada. Olej měním po 10-12000 km.A s Picassem 1.8 16.v za 10l. Brzy odejde do šrotu a nahradí ho koncern...protože jsem spokojený s kvalitou a rozumnejma cena dílů a hlavně spotřebou...
Camacama (neregistrovaný)
Francouzské auto je stejný sráč jak od VW. Tzv. z bláta do louže:-) Tyto auta jsou dělána pro pracující socky a podle toho vypadají. Nic víc, nic míň. Také nevím, proč by dělňas z montovny měl mít něco lepšího?? To by bylo proti přírodě. Auta pro pracující holt jsou v určité kvalitě. Tak jako dělňas nebaští kaviár. Každému co jeho jest.
Charlie (neregistrovaný)
...tak to já mám s Frantíkem, konkrétně Renault, úplně jiné zkušenosti. Od roku 1996 jsem v jinou značku neměl, teď mám lagunu 2.0dCi,rok 2006,koupenou 4 roky starou,a kromě běžných dílů...čepy,, přední tlumiče, destičky, PRAVIDELNÁ výměna filtrů a oleje po 15000km..tak kromě nafty NEPOTŘEBUJE NIC VÍC. Najeto celkem 245000km, spotřeba do 5l/100km,po čipu..cca 140kW,jinak vše originál....bez koroze. A od roku 96 ani s jedním renckem žádný problém. Budu plakat až jednou doslouží. Se Škodovkama nemám zkušenosti,ale do TSI nevím, nevím.Snad do doby, než dojde k nutné záměně auta, bude technologie elektromobilů na tak vysoké úrovni, že bych do ní šel.
Jarda Malich (neregistrovaný)
Pan autor v tom má docela zmatek. U Fabií nejsou zapalovací kabely, ale cívky. Kuny nahlodají maximálně tak vedení k sondám lambda. Také by bylo vhodné napsat, že stejné benzinové dvanáctistovky, které má Octavia a Fabia, byly od druhé půlky r.2015 i v Rapidu, takže spolehlivé řemenové šestnáctiventily. Pokud bych vybíral Rapida, automaticky bych sáhnul už sem, starší motor s řetězem víc žere v zátěži. Kdo neví, tak spolehlivý řetěz může mít i dvojková Fabie či Octavie, oficiální servisy mají na rozetu na klice stahovák. Takže rozvody jdou měnit celé včetně kol.
FunousekM (neregistrovaný)
Kdyz sem kupil Mazdu 4 roky starou, 2.0 atmosfera a jel jsem na STK, borec mi rekl, konecne sem dojel nekdo s normalnim autem.Pak jsme vykladali a byl u jen borec s dovozem , octava 1.2 TSI, dva roky stare auto a nemohl udelat emise...Tehdy sem si udelal ubrazek o Skode a podobnych autech.At zije Mazda, posledni vyrobce klasickych atmosferickych motoru.
Nevím Určitě (neregistrovaný)
Protože vždycky se najde blbec posranej strachy z toho, že na těch asfaltových silnicích zapadne, neváhající za jistotu průjezdu městským terénem běžných silnic uvalit nějakou tu kačku navíc. Kdyby na běžný sedan 4W montovali navijáky, věř že se najde pitomec, který sezná, že riziko zabřednutí do hlubokého bláta je na silnicích neúměrně vysoké a nebude váhat sáhnout do měšce i hlouběji.
majitel O3 TDI (neregistrovaný)
mam 4 roky O3 1,6 TDI - kupovana nova, cipnuta na 100kw. Servis kazdych 15000km, aktualne 160 000 km. Bez problemu. Treba davat pozor na znackove servisy - pracuju velmi nekvalitne. Nastastie sa da zohnat servina prirucka a mozno ich kontrolovat pri praci osobne - vacsinou su tam diletanti (napr IMPA Zilina). podla spritmonitoru mam priemer 4,8 litra, jazdim 90% po dialniciach. U mne dobry.
Marek (neregistrovaný)
Škodovka kvalitu Hondy Accord nikdy nedosáhne.To je prostě fakt.Kupuji už jen Hondy a jsem naprosto spokojen.Motor 2.4 VTEC má solidní tah i bez turba.Provozuji na lpg a jezdím levněji než kdejaké mnohem menší auto s malým motorem.Ten výčet motorů ve Škodě je opravdu jen parodie na motory.Dobré tak do zahradního traktůrku.Tam bych to ještě bral.
Tb (neregistrovaný)
Me odesel 1.4 tsi na 90 tis. Znamemu v golfu na 40 tis, ten mel stesti, bylo to jeste v zaruce. Ted mam blbou kiy s atmosferou a je klid. Koncern uz vyrabi jen smejdy.