Pavel Pavel (neregistrovaný)
A co třeba takhle nějaký japonský AUTA a ne tyhle napodobeniny? :) Neznám spolehlivější auta než japonský, samozřejmě německá kvalita má také své velké jméno, ale 21 let bez investic na mazdě 323 r. v.1991, 4 roky, kromě spotřebních materiálu, bez investic hondy accord z roku 1998, totéž civica st.roku a dalšího accorda o generaci výše mluví za vše ne? :) Díky za příspěvek, ale myslím, že to psal někdo kdo miluje škodu...
Petr (neregistrovaný)
Ahoj Pavle to vite ze to psal nekdo kdo chce prodat sit, jako je Renault.Ja ho mam a je to porad problem.Zil jsem nejakou dobu v USA a koupil jsem si Hondu a nemuzu na Japonce rict ani jedno slovo.V Cechach by chtel Toyotu je to moje vysnene auto ale jen v benzinu pry nafta moc neni dobra u Japoncu.Mame i Skodu octavku taky je dobra nemuzu na to nejak nadavat,ale sere se tam porad sviceni elektrina ve svetlometech je mit porad zarovku v dispozici na vic pripravenou.
Sonyk (neregistrovaný)
Era tehle kvalitnich motoru je diky emisim davno fuc. Ale na firme nam na 1.9tdi motor odesel az pri 497000km. Jinak klasicky bylo turbo po 180000km. Jinak ale drzak. Nedivim se chudsim spoluobcanum ze si je drzej. Auto ma slouzit nam ne my jemu a kdyz jezdi za 5l nafty s minimem provoznich investic tak "chudy" cech je spokojen
Oldasetrnej (neregistrovaný)
Bože, bože, neustále se opakující blábol o 1.6 HDI. Mam ho v Citroen C4 GP. Naprosto úžasný motor který se asi nejspíš, světe div se, musí servisovat. Olej co 10 až 12 tisíc, momentálně 257 000km a 0 závad a problémů. Vše šlape jak má, skvělá spotreba, solidní výkon, ale auto je používáno k tomu, k čemu ho žabožrouti vymysleli a to je na dálnici na dlouhé jizdy , na město mám benzín a každý kdo si koupí diesel do města by se měl zamyslet, jestli taky nepotřebuje nějaký velký servis :)
fogel (neregistrovaný)
... takže má funkční obyčejný startovací klíček, nikoli hrůznostrašnou a nikdy nefungující čipovou kartu...,myšleno asi jako všechny renaulty s luxusním bezproblémovým bezklíčovým přístupem.Autor by měl jít dělat do autopohádek a ne do autobible.
Maro (neregistrovaný)
Autor článku zase četl na jiném podobném servru články od jiných chytráků co píšou bludy, lži a jine nesmylsy. Uráží auta. Největší dílo byl v minulosti článek o francouských autech-fakt paráda. Kdo to četl tak poznal :-D:-D. Jedna blbost vedle druhé
mysakd (neregistrovaný)
Klasická reklama na Škoda auto. Je až smutné kam až může český pisálek zajít. Co víc než škoda, která je předražená jak u koupě nového tak i tyto ojetiny. Motory TSI a jejich výdrž by se dala počítat na desítky kilometrů. Převodovka která klekne do roku od prodeje auta a vážně není způsobena řidičem:) Ale jak praví klasik, špatná reklama taky rereklama k tomu nám dopomáhej Škoda Auto.
Sonyk (neregistrovaný)
Souhlasim mam 1.9dci 96kw a 1.5dci tusim 66kw. A pohoda. Mel sem i koncern 1.9tdi pd rok 2005 octavia 2. Taky super auto ale ve 230000km jsem ji pri bouracce odepsal ale jinak slouzila taky dobre. Zaklad menit olej a filtr po 15tkm a starat se trosku. Tenhle clanek je znacne neobjektivni.
Ladina (neregistrovaný)
To je blbost na druhou, autor nevi o cem pise a ke vsemu neni objektivni, fuj, hamba ! A pridal bych sem: Citroën C5 2,0 HDi - ten byl na dlouhe cesty vyrobeny, vykon, spotreba, prostornost, komfort. Kazdej majitel to potvrdi, jasna volba na dlouhe cesty.
Rob10 (neregistrovaný)
Aha už chápu ten "spolehlivý ford" je tam jen aby se u článku kvůli tomu více diskutovalo. Nemám to rád, že někde dají vyloženě nepravdivou informaci, aby to rozhořčilo lidi a komentovali to a diskutovali o tom = shlédnutí více reklam.
Zdeněk Mrázek (neregistrovaný)
Dobrý den,trochu tu mícháte jablka a hrušky.Motory HDI ve Fordech rozhodně být nemohli :-D Motory HDI jsou Peugeot a Cotroen.Ford dělá TDCi.