Vlákno názorů k článku Pět ojetin se špatnou pověstí, které jsou ale docela spolehlivé od Dan Brown - Subaru motor 2.0d netrpěl jen na vstřiky a...
Dan Brown
(neregistrovaný)
13. 8. 2019 19:57
Subaru motor 2.0d netrpěl jen na vstřiky a rozvody, trpěl především na poddimenzovanou kliku, díky níž byla nutná výměna půlmotoru, rozvodů a vstřiků :) Cena této legrace byla cca 200 000 + Kč u Subaru, samotný půlmotor se pohyboval mezi 70 - 90 000 Kč, použitý z vrakoviště (pokud vůbec byl). Motor nepřežil více jak 200 000 km a to i po výměně v autorizovaném servisu (roky 2008 - 2010). Automobilka se k tomuto problému postavila dosti nevybíravě a vzala na reklamaci jen vozy mladší 5 let, nebo nájezdem nižším 90 000 km (většina závad se projevovala v rozmezí 60 000 - 120 000 km), přičemž na kulanci měnila pouze půlmotor, vstřiky a rozvody si hradil kompletně zákazník. To jen k té ochotě ;)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Peter
(neregistrovaný)
14. 8. 2019 6:28
Bohužel, z mé vlastní zkušenosti musím potvrdit. Měl jsem diesel Legacy a první motor odešel po 3000km (to ještě Subaru platilo) a druhý po 200.tis.km- vždy klika. Tady už nezájem, oprava prý 250.tis. . Přitom 100% servis v Subaru a jen delší jízdy, žádný couraní po městě. Škoda, jinak výborné auto i motor(dokud fungoval).
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat