Názor k článku Pět ojetin se špatnou pověstí, které jsou ale docela spolehlivé od Dan Brown - Subaru motor 2.0d netrpěl jen na vstřiky a...

Dan Brown (neregistrovaný)
Subaru motor 2.0d netrpěl jen na vstřiky a rozvody, trpěl především na poddimenzovanou kliku, díky níž byla nutná výměna půlmotoru, rozvodů a vstřiků :) Cena této legrace byla cca 200 000 + Kč u Subaru, samotný půlmotor se pohyboval mezi 70 - 90 000 Kč, použitý z vrakoviště (pokud vůbec byl). Motor nepřežil více jak 200 000 km a to i po výměně v autorizovaném servisu (roky 2008 - 2010). Automobilka se k tomuto problému postavila dosti nevybíravě a vzala na reklamaci jen vozy mladší 5 let, nebo nájezdem nižším 90 000 km (většina závad se projevovala v rozmezí 60 000 - 120 000 km), přičemž na kulanci měnila pouze půlmotor, vstřiky a rozvody si hradil kompletně zákazník. To jen k té ochotě ;)