Vlákno názorů k článku Pět nepovedených ojetin značky Škoda, kterým je lepší se úplně vyhnout od Hrd - Pět nepovedených škodovek? K smíchu! Všechny škodovky jsou...

Hrd (neregistrovaný)
Pět nepovedených škodovek? K smíchu! Všechny škodovky jsou nepovedené! Měl jsem jich více typů, a zaplatbůh jsem se vyléčil! Škoda - nikdy. Jen škoda peněz. Zvítězil nakonec Japonec a majitelům klenotů se šípem ve znaku se jen směji! A oni ví proč, i když své závady vydávají za "běžné u každého auta" a za "spotřebák". Chachááá, nevědí, co je spolehlivost. A už vůbec ne co je ekonomika provozu (nejen spotřeba,ale i servis). Běžte s vašima škodofkama do háje.
Hrd (neregistrovaný)
škodovka není v pohodě, ale je dobře, že spousta škodovkářů v pohodě je. Nedají na ty šmejdy dopustit a dobrovolně se stávají pokusnými králíky při vývoji ještě větších šmejdů za horentní sumy. Je to dobře, protože lidi ve škodovce mají práci. A lidi v servisech taky. Kdyby škodovka za něco stála, nebyly by na ni tři servisy v každém městě a ještě na objednání.
Kodýtek (neregistrovaný)
Musím souhlasit. Taky jsem několik škodovek měl a byl jsem nakonec rád, když jsem se jich zbavil. Po nich nastoupilo Mitsubishi, na to jsem za celých 14 let nemusel šáhnout. Teď Mazda, zatím devět let bez závady. I když, jedna výjimka v těch škodovkách byla, a to Octavia z roku 1959. Ta byla úžasná, vzpomínám se slzou v oku :´-(
Nox (neregistrovaný)
NO to je slint. Stačí si přečíst fórum třeba o mazdě 6. Těch problému je mraky. Od 20 tisíc kč za opravu keyless systému, po samovolné otevírání kufru, nefunkci čehokoliv, ceny ventilků za 8 tisíc kč atd...tyhle internetový žvásty....každý kdo má Škodu je spokojen, protože jsou na to dostupné díly všude, od nových po lehce jetých a každý servis to umí.
Edos (neregistrovaný)
Kecáš píčoviny. Měl jsem Fabii 1,9 Sdi i Corollu 1,8 Dxl. S fabií jsem nakroutil 700,000 km a s Corollou 500,000 km. Výkon motorů stejný, spolehlivost a comfort taky. 1,8 D vyšší spotřeba o 1 litr, ale lepší zpracování než 1,9 Sdi. Oproti Fabii měla Corolla tu nevýhodu, že hrozně hnila, měla příliš malou světlou výšku a ubohý interier z nekvalitních plastů. Jinak oba vozy bez jediné závady, pouze pravidelná údržba. A co se jakýchkoliv dílů týče, tak na japonce jsou origo díly pětkrát dražší, než na koncernové vozy VW. Nyní mam Supa v plný náloži a nemohu si ho vynachválit. Výkon, komfort, výbava, jízdní vlastnosti i spolehlivost naprosto super, i když zatim mam najeto jen 205,000.