Názor k článku Pět nepovedených ojetin značky Škoda, kterým je lepší se úplně vyhnout od Michal - Hmmmm pomerne siroce rozepsany clanek avsak s par...

Michal (neregistrovaný)
Hmmmm pomerne siroce rozepsany clanek avsak s par chybickami o technice ktera je zde popisovana, jsem mechanik a ne jen koncernu ale i jinych znacek at evropskych ci zamorskych tinqvong sinming ja ti taj ale nejdrazsi a nejcasteji opravovane vozy s nizkym najezdem jsou prevazne ty zamorske vozy v porovnani s evropskymi znackami az tedy bohuzel na made in france ale vetsina zde popisovanych problemu vznika za 1 nekvalitni udrzbou za 2 pouzivanim jeste nekvalitnejsich dilu starline apod. smeckaru a nejpruserovejsim broblemem je ze mam sice opici ale nemam na banany pro ni tak ji dam jen maslo proste a jednoduse kazdy vuz i jeho srdce potrebuje svoje v opacnem pripade se dokaze pomstit jakakoli znacka i motor 1kamarad audi 2.5 tdi 650000 druhy ma superba 2.5tdi 538000 dalsich 14 zakazniku na stejnych vozech pres 400000 a vsichni ok ,jen u tri vymena vacek a hydro a spojky v prumeru okolo 280-330000km takze toto jsou zase po vice nez 20 letech praxe moje zkusenosti.