Názor k článku Pět nepovedených ojetin značky Škoda, kterým je lepší se úplně vyhnout od Johny - Je zcela zásadní rozdíl v úrovni péče i...
Johny
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 22:08
Je zcela zásadní rozdíl v úrovni péče i používání vozidla u soukromé osoby a u firemního vozu. Dále je nutné si uvědomit, že celkového množství prodaných vozů je cca 75% firemních. No a nakonec je nutné si přiznat, ať se to PR odd. Škodovky a mnoha "škodofkářům" nelíbí a nechtějí to slyšet, tato značka je prachsprostá spotřebka, uměle předražená o 15 %, aby zákaznící nabyli dojmu, kdovíco si nekupují. V jádru to není vysloveně sr.čka, jak se o ní mnozí vyjadřují, jen jde zkrátka o běžné konzumní zboží, jako je Fiat, Renault, Kia, Hyundai, atd., jen díky cenové politice a marketingové masáži vydávané za cosi "lepšího" jako Opel nebo VW. No a občas se každému výrobci něco úplně nepovede, to se stává i prémiovým automobilkám, ovšem ne v takové míře, jako u Škodovky, ta to jen napraví až časem, v tichosti a většinou v rámci faceliftu nebo "modernizace", aby si to nechala zákazníky zaplatit, takže pak jsou ročníky nepovedených vozů, které v záruce prvomajitelům vydrží a bazaroví kupci pak spláčí nad výdělkem a živí přemnoženou síť servisů a výrobců ND. No a o tom to je...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat