Ladína
(neregistrovaný)
30. 4. 2017 16:49
Jako snaha ukázat nezaujatost vůči některým automobilkám, nic moc.
V článku o Francouzských vozech, autor odsuzuje kompletně celé auto, ale tady se mluví jen motorech a ne například o hnijících prazích....
Tady chybí objektivita.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirkas
(neregistrovaný)
2. 5. 2017 11:21
Hnijicich prazich u II octy ale taky vsech dveri u yetyho.presne tak chybi obektivita
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Lukas
(neregistrovaný)
30. 4. 2017 18:40
To čo píšete o tom superbe je úplná hlúposť ... ten redaktor čo to písal asi s tým autom ani km nespravil mám 2.5 114kw chodím snim za 6.6/100 v meste a 5,5/100 mam mimo .. ma 350 tis a funguje bez problemov , otec mal 2.5 120kw a motor bez chyby 390tisic a žiaden problém pohodlie velke a auto dobré...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
honza
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 12:20
2.5tdi a vydrene vacky je dobra bajka, doporucuju precist si par prispevku na audiklubu od lidi, co ty motory delaj. Je to jenom a pouze o servisu, tenhle motor nemuze vlastnit typicky cechacek co jen jezdi a leje naftu z jzd za 28, chce to menit olej po 10 max 15 000 km, s rozvodama za par korun vymenit i hydra a vahadla (u prvnich verzi), coz tady nedela skoro nikdo a vacky v pohode vydrzi. Bolest je spis bosch cerpadlo, ktere zpravidla neprezije vic jak 200 000km a jeho oprava vyjde na cca 25 000.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hrd
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 14:23
Pět nepovedených škodovek? K smíchu! Všechny škodovky jsou nepovedené! Měl jsem jich více typů, a zaplatbůh jsem se vyléčil! Škoda - nikdy. Jen škoda peněz. Zvítězil nakonec Japonec a majitelům klenotů se šípem ve znaku se jen směji! A oni ví proč, i když své závady vydávají za "běžné u každého auta" a za "spotřebák". Chachááá, nevědí, co je spolehlivost. A už vůbec ne co je ekonomika provozu (nejen spotřeba,ale i servis). Běžte s vašima škodofkama do háje.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Milan
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 15:37
Ale jdi. Škodovka je úplně v pohodě.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hrd
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 17:01
škodovka není v pohodě, ale je dobře, že spousta škodovkářů v pohodě je. Nedají na ty šmejdy dopustit a dobrovolně se stávají pokusnými králíky při vývoji ještě větších šmejdů za horentní sumy. Je to dobře, protože lidi ve škodovce mají práci. A lidi v servisech taky. Kdyby škodovka za něco stála, nebyly by na ni tři servisy v každém městě a ještě na objednání.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Kodýtek
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 23:37
Musím souhlasit. Taky jsem několik škodovek měl a byl jsem nakonec rád, když jsem se jich zbavil. Po nich nastoupilo Mitsubishi, na to jsem za celých 14 let nemusel šáhnout. Teď Mazda, zatím devět let bez závady.
I když, jedna výjimka v těch škodovkách byla, a to Octavia z roku 1959. Ta byla úžasná, vzpomínám se slzou v oku :´-(
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
hrd
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 15:40
cisty kokot si
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hrd
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 16:59
pro hlupáka každý hloupý. Tvůj otec je kokot.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
turbomouse
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 20:58
Nevim jestli ti to někdo už řekl, ale hnůjdé neni z Japonska.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Nox
(neregistrovaný)
31. 5. 2017 7:31
NO to je slint. Stačí si přečíst fórum třeba o mazdě 6. Těch problému je mraky. Od 20 tisíc kč za opravu keyless systému, po samovolné otevírání kufru, nefunkci čehokoliv, ceny ventilků za 8 tisíc kč atd...tyhle internetový žvásty....každý kdo má Škodu je spokojen, protože jsou na to dostupné díly všude, od nových po lehce jetých a každý servis to umí.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Poky
(neregistrovaný)
17. 6. 2017 6:45
Vole
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Edos
(neregistrovaný)
4. 8. 2017 22:00
Kecáš píčoviny. Měl jsem Fabii 1,9 Sdi i Corollu 1,8 Dxl. S fabií jsem nakroutil 700,000 km a s Corollou 500,000 km. Výkon motorů stejný, spolehlivost a comfort taky. 1,8 D vyšší spotřeba o 1 litr, ale lepší zpracování než 1,9 Sdi. Oproti Fabii měla Corolla tu nevýhodu, že hrozně hnila, měla příliš malou světlou výšku a ubohý interier z nekvalitních plastů. Jinak oba vozy bez jediné závady, pouze pravidelná údržba. A co se jakýchkoliv dílů týče, tak na japonce jsou origo díly pětkrát dražší, než na koncernové vozy VW. Nyní mam Supa v plný náloži a nemohu si ho vynachválit. Výkon, komfort, výbava, jízdní vlastnosti i spolehlivost naprosto super, i když zatim mam najeto jen 205,000.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
ZM
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 15:35
To co tady píše jistý Dalibor Žák - 30/04/2017,je blábol na entou,plácá nesmysly a nerozumí tomu,jsem automechanik,takže o tom něco vím,mám Superba 2,5 TDI 120 KW,rv. 2006 s maximální výbavou najeto 200970 km,žádný problém,jsem maximálně spokojený,na TP slyším jen že je to dobré auto-držák.Je to prostě mašina jak se patří.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zdeněk
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 17:24
mechanik a neví nic o 2,5TDI ? já ten motor dělal snad 100x vydřené vačky,má snad každé auto,pak už je to jen otázka času. a jen pro info,znám člověka co měnil ojej po 8tis km a stejně vačky,hydroštely KO
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
limi
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 23:27
Automechanik? :D Neztrapňuj se tu, prosím tě.
Líbí se mi, jak u nás lidi dělají ze Superbu něco extra, přitom je to obyčejná střední třída, takový chudší bratr Passata. Navíc v jedničkovém Superbu jezdí už jen cikáni, různá podivná existence a mladí machýrci co si, bůh ví proč, myslí, jaký to nemají hustokrutý peklostroj.
Obyč fleetové auto. Neurazí ani nezaujme, prostě nuda, šeď. Jako paneláky za socíku.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pepe
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 16:41
U toho Scouta jsem to nečekal.. to jsem kdysi mermomocí chtěl. Naštěstí ho v áčkách s tímhle motorem neměli. Známej dával za scouta kdysi 999 tisíc, to je příšerná palba, ale líbí se mi, to ano, tak jindy no, ale diesela nechci.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 17:11
Je videt, ze redaktori tyhle veci znaji z praxe:D mam2,5tdi najeto pres 700000 s upravenou rj a vykonem, prevodovka, spojka vse puvodni, jednou jsem si na tom delal hydrostely mazaci ventilky v bloku a turbo, olej menim po 10 000km a do nafty leju aditiva, co to auto mam najel jsem s nim pres 300000, bezne je mam na dilne a neslysel jsem jeste aby nektera se zadrela na klice, to se spis tyce starych R5 u kterych se jezdilo s vadnou remenici kde praskali pak srouby na ulozeni kliky, pak se to po neodborne oprave zadrelo...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Satas
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 19:39
Tak pochopitelně že je V6 TDI uplně strašný motor protože nejezdí za českých 5L nafty,je věčně rozbitý kvůli šetřílkům kteří mu nedavají servis jaký ma mít a potom přeci ho každý měl na internetu 10x do šroubku rozebraný...
Možná by bylo dobré o tom motoru a jeho funkci něco vědet než hned psát podobné články...
Tyto slova nepíši od netu nebo z putiky,servisuji je a generálkuji od roku 98.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
turbomouse
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 20:52
Nesmysl. Budu mluvit za moji octavii s 2.0 FSI. Auto jsem koupi 2,5 roku staré a mělo 67 000 km. Teď má aktuálně 12 let a 295 500 km, v drtivé většině tankuju benzin 95 a servisní intervaly mám po 30 000 km. Motor si nemůžu vynachválit, za dobu provozu jsem mimo standartních servisů měnil jen zapalovací moduly (po umytí motoru) a EGR ventil. Spotřeba se podle nohy pohybuje od 6,5 do 10 litrů. A navíc je s tim na silnici docela zábava, protože to dokáže potrápit hodně aut.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jrka
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 21:07
Pane Žák nepište o něčem o čemu evidentně nerozumíte.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ralmex
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 21:27
S tím superbem 2,5 TDi jsem najel 270 tis. bez jediné závady....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 22:06
Redaktor nevi co pise <odpuste mu to !!)))0...
Gdo vi gde to vicet
Superb 2.5 120 je super motor a hlavne je derzak!!!!!!
je to avto z komfortem na celu cestu.a zvuuukk)))
Mne osobne chibej v6 motttory ve skodach
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Johny
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 22:08
Je zcela zásadní rozdíl v úrovni péče i používání vozidla u soukromé osoby a u firemního vozu. Dále je nutné si uvědomit, že celkového množství prodaných vozů je cca 75% firemních. No a nakonec je nutné si přiznat, ať se to PR odd. Škodovky a mnoha "škodofkářům" nelíbí a nechtějí to slyšet, tato značka je prachsprostá spotřebka, uměle předražená o 15 %, aby zákaznící nabyli dojmu, kdovíco si nekupují. V jádru to není vysloveně sr.čka, jak se o ní mnozí vyjadřují, jen jde zkrátka o běžné konzumní zboží, jako je Fiat, Renault, Kia, Hyundai, atd., jen díky cenové politice a marketingové masáži vydávané za cosi "lepšího" jako Opel nebo VW. No a občas se každému výrobci něco úplně nepovede, to se stává i prémiovým automobilkám, ovšem ne v takové míře, jako u Škodovky, ta to jen napraví až časem, v tichosti a většinou v rámci faceliftu nebo "modernizace", aby si to nechala zákazníky zaplatit, takže pak jsou ročníky nepovedených vozů, které v záruce prvomajitelům vydrží a bazaroví kupci pak spláčí nad výdělkem a živí přemnoženou síť servisů a výrobců ND. No a o tom to je...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka
(neregistrovaný)
30. 7. 2017 11:43
Souhlasim az na jdnu vec. A to s predrazenim o 15%. Papirove samozrejme ano, ale cast toho predrazeni dela jakasi nehmotna hodnota. Jezdil jsem Skody Octavia I, Octavia II, Rapid. Dale H i30, C Berlingo a v rodine je Ford Courier. A musim rict, ze ergonomii (samozrejme subjektivni dojem a dost dela moje typicka evropska postava, ktera v K
orejci pro prcky trpi) a dalsi drobnosti, jako sparovani tel. s bluetooth, nevrzajici interier, maji vyresene daleko lepe. Dalsi vec je cena nahradnich dilu a take v Hyundai treba na zavadu tempomatu (obsas fungoval, obcas ne) rekli "To je normalni, to obcas dela". Ani Skoda nebyla dokonala, ale treba kdyz upadl knoflik ovladani zrcatek, vymenili jej za uplne jiny a pry hned zmenili subdodavatele. Proste tam byl jakysi vyvoj. Forf ma zase uz roky problemy s centralem a nikdo to neresi. Proste s tim musite pocitat, ze u fordu budete obcas menit zamky. Zavady na motoru na ani jedne Skode nebyly, takze argumet ze svitilna v kufru nevyvazi rozsypany motor jsou pro me zatim, jen tlachanim. Ja si myslim, ze Cesi jsou obecne moc hmotne zamereni. Jako nejsou treba ochotni platit za pc software, mobilni app nebo hudbu, protoze to neni nic hmotneho, ale hodiny prace za tim nevidi.Pak samozrejme vidi Skody jako predrazene, protoze nemaji takovou katalogovou vybavu. Ale jsou tam i jine veci. Delal jsem v dodavatelske spolecnosti do automotive a koncern jednoznacne nejvyssi naroky na tolerance a zmetky pohledovych dilu. Nekdy az absurdni. Cele to podle me potvrzuje i to, ze Skoda nema zdaleka nejvyssi marze, takze to neni tak, ze by byli jen hamyzni. Nekdo muze mit samozrejme jinou zkusenost, ale tak to vidim ja :-)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 22:12
Pane Zak
ja bych skusyl napsat o rybickach.....
Mozna by to mnelo lepsi uspech.......))
Je vided ze autum nerozumite....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Benny
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 22:21
Mám mercedes Brabus S klasse 4l osmiválec ,bohužel po opravě zlatými českými ručičkami je už rok nepojízdný,tak jsem si dovezl superba Laurin 2,5 Tdi,upravený motor u ABT na 211 PS, 3 stránky příplatkové vybavení. Dodnes není jediná závada vyjma útrženého spodního krytu motoru u sníženého podvozku z těch českých oranic.Jede to za 7,5l jako vystřelené z praku,už má skoro 300 tis.km.Oproti MB je tak o cca 20% horší, MB má 388PS a bere jen o cca 0,5-1 l více a fajnověji řadí automat.Mám ve firmě Octavii I , 1,9 TDI, tak mám s čím srovnávat, klobouk dolů před tím co škodovka v těch letech vyrobila.To je jako si dát k obědu štouchané brambory a pak přejít na pravou svíčkovou.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 22:33
Pan Johny to vsechno pohnoil jak brambory.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 22:36
Myslym si ze 100 krat skoda je lepsi nez běžné konzumní zboží, jako je Fiat, Renault, Kia, Hyundai, atd
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 23:23
Asi je to kus od kusu....Otec měl právě scouta 2.0 TSI a dodnes jezdí bez poruchy. Kromě výměny oleje rozvodů atd jsem snad neslyšel že by něco odeslo nebo tak. A má na něm najeto přes 320 000km.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
milan
(neregistrovaný)
2. 5. 2017 0:29
Jsem vychovaný komunisty,ale mám svůj rozum..Každý hájí svoje auto,svou pravdu.začínal jsem š1000mb,105kou,favoritem,R19,Xantií,Lagunou a dnec Meganem..Jedno vím,že škodovka je předražená pro obyčejné lidi z Čech,na všech autech jsem měl 300000 bez problému..Záleží jen na člověku,jaký má cit,co slyší kde na autě šustnout a nenechat vše na poslední chvíli,jako se to dělá,když se dává auto do bazaru a je jedno,jak dopadne kupující..Převážně je to o lidech a jejich postojích,kdo z lidí je dokonalý,každý se dožívá jiného věku a o autech to platí obzvlášť..buďme soudní..Já měl asi štěstí na ty,které auto prodávali,a měl jsem jak benzín,tak naftu..přeji všem hodně kilometrú bez nehody a bez starostí s vašimi mazlíčky..
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Michal
(neregistrovaný)
2. 5. 2017 1:46
Hmmmm pomerne siroce rozepsany clanek avsak s par chybickami o technice ktera je zde popisovana, jsem mechanik a ne jen koncernu ale i jinych znacek at evropskych ci zamorskych tinqvong sinming ja ti taj ale nejdrazsi a nejcasteji opravovane vozy s nizkym najezdem jsou prevazne ty zamorske vozy v porovnani s evropskymi znackami az tedy bohuzel na made in france ale vetsina zde popisovanych problemu vznika za 1 nekvalitni udrzbou za 2 pouzivanim jeste nekvalitnejsich dilu starline apod. smeckaru a nejpruserovejsim broblemem je ze mam sice opici ale nemam na banany pro ni tak ji dam jen maslo proste a jednoduse kazdy vuz i jeho srdce potrebuje svoje v opacnem pripade se dokaze pomstit jakakoli znacka i motor 1kamarad audi 2.5 tdi 650000 druhy ma superba 2.5tdi 538000 dalsich 14 zakazniku na stejnych vozech pres 400000 a vsichni ok ,jen u tri vymena vacek a hydro a spojky v prumeru okolo 280-330000km takze toto jsou zase po vice nez 20 letech praxe moje zkusenosti.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
vasek
(neregistrovaný)
2. 5. 2017 9:09
jsem absolutni socka,proto jezdim vzdy v tdi 66kw,nahradni dily vsude na kazdem rohu temer za cigara,a kazdy tomu rozumi,rozvody a spojku predemnou udelal predchozi slusnej a poctivej majitel a nasledne mi to za 25tisic prodal,sel do octavi,nevypadam sice v A3 jako magnat protoze nejsem a na nic si nehraju,jsem absolutne spokojen kdyz slouzi auto mne,a ne ja jemu,zdravim a lituji vsechny otroky.Do servisu nejezdim jen lestiim :)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Navrc
(neregistrovaný)
2. 5. 2017 10:07
Mám Scout 2.0 FSI, jezdím za 7-8l, najeto 296tis. km a bez problémů :-)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
jan vačura
(neregistrovaný)
2. 5. 2017 21:15
Johny to napsal jak to je! Jen bych doplnil, že pro škodofku už pišou VŠECHNY motoristicky casaky. Totac jako prade. A autosalon to jistí.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jarek
(neregistrovaný)
2. 5. 2017 21:18
Taky mám SUPERB řady II, ale s motorm 3,6 Fsi. Svezení je to opravdu skvělé, interiér výtečně odhlučněný, všechny díly krásně a pevně slícované. Všude, především pak vzadu spousty prostoru pro cestující. O převodovce DSG ani nevím, jak krásně řadí, a výkonu atmosférického motoru s čipovou sadou 218 kw nelze snad vůbec nic vytknout. Jsou tu ovšem mínusy v podobě velmi vysoké pořizovcí ceny, rozmařilé spotřeby a nutnosti tankovat benzín 98 oktanů a více. Ani servisní služby autorizovaného servisu nejsou zrovna laciné, nicméně s vědomím těchto záporů jsem si ho kupoval. Proto jen konstatuji – nestěžuji si. Oproti Oktávii II s motorem 1,6 Fsi je to opravdu dynamický skok do úplně jiníé ligy. Bohužel pro Škodovku, světem lítá i spousta mnohem lepších vozů…
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Caracas
(neregistrovaný)
2. 5. 2017 21:31
Se tu dohadujete jak malé děti Octavia 1.8 20 V turbo + chip =142 kw :-) :-) :-)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
turbomouse
(neregistrovaný)
3. 5. 2017 22:56
a k tomu samolepku Paul Walker R.I.P.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Michal
(neregistrovaný)
3. 5. 2017 10:41
Jste zaludi vsichni co tu pisete!!!!Kazdy brani jen to svoje.To nejsou objektivni komentare.
To je vse,tak zdar pitomci ;-)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
jan vačura
(neregistrovaný)
3. 5. 2017 16:06
Jste všichni automechanici !
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
lasky
(neregistrovaný)
9. 5. 2017 17:29
A co 1.8tsi dsg chlapy? Má nėkdo zkušenost? Já jsem trochu paf ze spotřeby oleje. Momentálně 1l na 1000km. Prostě hrůza !!!
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
petr
(neregistrovaný)
30. 5. 2017 20:06
kámo ,už ve fabrice to žralo olej takže bud uplně v klidu. co se maže to se nezadře.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
petr
(neregistrovaný)
30. 5. 2017 20:09
Už po jízdních zkouškách stačilo vytočit motor bez zatížení a modrej obláček byl na světě.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Josef Grof
(neregistrovaný)
10. 5. 2017 14:02
Chtěl bych se zeptat, jaký máte názor na motor ŠKODA 2,0 TDI PD kód motoru BMM 103 kW s PDF filtrem.
Děkuji.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Thomas
(neregistrovaný)
19. 5. 2017 8:06
Koukám ono nejde ani tak o auta, jako spíš o motory. Tím spíš se divím, že tu není zmíněno 1.8 TSI CDAA. Tyhle motory jsou chronicky známé přeskakováním řetězů a spotřebou oleje. Generálky začínají na 60kKč, končí někde na 130kKč.
Jinak u motorů BMM byl tuším problém s praskáním klikových hřídelí, pokud odešel dvouhmotový setrvačník.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Bořek
(neregistrovaný)
20. 5. 2017 16:16
Celkem se u některých komentářů směji jak blázen. Všichni všemu strašně rozumí ono pokud nemáte zkušenost nemůže nic říct. Škodovácké vozy nejsou vůbec špatné sem tam to někde skřípe,ale to je i u jiných značek. Sám jsem majitel octávky 1.9 TDI,ale ještě jedničková generace, za mě zlatý vůz.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Michal
(neregistrovaný)
20. 5. 2017 16:41
u noveho rapida se projedte po kostkach, ty zvuky to je neco, skoda je cim dal tim vetsi povl...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Dal
(neregistrovaný)
20. 5. 2017 21:50
Mam superba 2005 1.9 tdi 96kw a spokojenost, ma najeto 230 000tis km a motor šlape stále fajn.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
kelly
(neregistrovaný)
29. 5. 2017 21:38
Asi by bylo stručnější napsat, co se škodofce povedlo za motor? 1,3 mpi a pak uz nic. A ty vw pokusy to kdyby udelal jinej to by bylo poctenicko. Tady se to ale muze napsat az je to ojetina. Driv ne. To bylo jediny co na felicii fungovalo. Motor . Jinak jsem jen opravoval. Za mě sade uz nikdy. Dneska je to lego starejch koncernovejch dilu. Jsou za stejny penize jiny auta.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Svatik65
(neregistrovaný)
29. 5. 2017 22:38
Já mám Škodu Octavia 1,9 tdi 66 kw rok výroby 2000 393000 najeto a můžu říct,že naprostá spokojenost. Byl jsem spravovat budíky,jelikož mi padaly a říkal mi ten opravář,že byl přede mnou muž a měl na budíkách 670000. Namontoval budíky,nastartoval bez problémů a odjel.Začíná mi to akorát už hnít,tak přemýšlím,co si koupit. Zvolil bych zase Octavii,ale byla mi doporučena 2 řady a 77 kw. Můžete někdo poradit?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
devil
(neregistrovaný)
30. 5. 2017 15:59
Verim, ze xDrive bude jezdit taky za 10, ale asi nebude v porizovacce stejne drahy-(stejny rok a najezd)...k cemu je pak tenhle primer dobry ?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pelli
(neregistrovaný)
30. 5. 2017 16:03
Mám rád specialisty,kteří pořád někomu radí,co si má koupit.......Doba socialismu už minula.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
AUDIMAN
(neregistrovaný)
30. 5. 2017 17:06
kupte si novou AUDI S8 plus 4.0 TFSI 445 kW (605 koní) jako já a budete v klidu
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Lukáš
(neregistrovaný)
30. 5. 2017 17:27
A v čem je to lepší než RS7? Za předpokladu, že sedím za volantem a ne vzadu?
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
banditos
(neregistrovaný)
30. 5. 2017 17:20
Sranda je,že každej kus se chová jinak.Viděl jsem motory o které bylo pečováno a stejně umřely.A zrovna tak neskutečný zvěrstva a furt to jelo.A převodovky jedno a to samé.
Mně víc štvou brzdy.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Elvis
(neregistrovaný)
30. 5. 2017 18:44
Mne je to treba uplne u prdele, ja jezdim na kole.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pajk
(neregistrovaný)
30. 5. 2017 18:51
Tak já jen k těm slavným motorům 1.9 Tdi Octavi 1, mám ASV, 81 Kw. Minulej rok nájezd 30k km a opravy za 50k. Jsou v tom i spotřební věci, ale stejně. Roky před tím pokaždé investice 20k/rok. A to je načatá spojka, dvouhmota, klimakompresor, atd...Už jsem na ty kecy o držácích fakt alergickej....Ale stejně mám to auto rád : )
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
MZ
(neregistrovaný)
30. 5. 2017 19:00
Nechápu proč se vždy kvůli koncernu VW strhne debata plná urážek.. na světě jsou už snad miliardy aut a kdyby byly všechny spolehlivé s nesmrtelné tak jsou výrobci sami proti sobě.. každá značka má spolehlivost vyváženou.. a nejlepší je stejně Alfa Romeo
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
30. 5. 2017 19:22
Mám Nissana Navaru,proti Smartu je dlouhá,široká a těžká.No a co,je moje.A parkovat stačí umět.Jezdím podle předpisů,tzn.mimo město devadesát a v Praze se většinou jet více než padesát nedá.Nejvíce se zasměji,když mě předjíždí bezmozek s padesáti koňovim vrakem vyrobeným před rokem 2000.Ať si každý jezdí čím chce a na co má a ten idiot Dolínek řeší raději parkovací místa.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka
(neregistrovaný)
30. 5. 2017 19:22
jj, škodofkáři....
Nejlepší je, když všichni křičej, jak maj najeto už 180 tisíc a (zatím) je to všechno v pořádku...:-)
Já mám na Subaru Forestr najeto přes 500 tisíc, motůrek jen brumlá, čepy původní, vejfuk původní, pohodlnost svezení se s Oktávkama nedá srovnat...
Ještě autorovi chybí ve výčtu Oct I -1.6 benzín - maj ho 2 kamarádi, každej do toho už nasypal přes 50 tisíc - vypínání všech budíků na palubce(najednou to všechno zhasne a za chvíli se to možná rozsvítí), nefunguje zámek u řidiče, nefunguje stahování okna, jednomu začal slejzat lak, druhýmu zase vytek olej z převodovky - což způsobil utržený nýt, který se dostal mezi kola a doslova prostřelil hliníkový obal(pak jsem zjistil, že se jedná vlastně o běžnou závadu u těchto vozů), a další legrácky....
Prostě Škodovka už není dávno, co bývala. Stal se z toho předraženej symbol. A z češstvím to nemá vůbec nic společného...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka_1
(neregistrovaný)
30. 5. 2017 20:12
Pokud vím, tak svého času se do všech možných a nemožných provedení škodulí dával nepovedený long life 0W-30 od Castrolu. U benzínu s tím byl obrovský problém, olej doslova cucal benzín, s ním vytvářel kaly, které ucpávaly uzké kanály na konci olejového okruhu, což byla právě oblast vaček, které se nemazané statečně přidíraly. Mechanici to znali a každou výměnu oleje kanály profukovali, pak nebyl problém a když to šlo, tak se přešlo na jiný olej. Castrol si toho byl vědom a v tichosti platil GO motorů... U dieselů tento problém s Castrolem nebyl, aditivace byla pro naftu dostatečná. Tam zase šlo o to, že mnozí řidiči, myslící si, že auto pojede samo, aniž mu bude věnována výrobcem předepsaná péče - pozdní výměny oleje, navíc nevhodné kvality (kvůli ceně), nevychlazovaná turba atd. pak z takového motoru udělají bolení hlavy. Některé motory jsou prostě povedené méně, ale s každým se dá jezdit dlouho, pokud se k němu správně chováme. Ovšem pokud je už motor načatý, moc se už dělat nedá.
Jinak mám už pátou Octavii (1,9 TDI 81 kW, 1,9 TDI PD 77 kW, 1,8 TSI 118 kW, 1,6 TDI CR 77 kW a nyní 2,0 TDI CR 110 kW. Největší problém byl u TSI s napínákem rozvodu, který byl někdy v 80 000 km měněn a pak u 1,6 mi ve 177 000 km zkolabovalo vodní čerpadlo, ale postupně, že jsem s autem do servisu dojel a nezůstal nikde viset. Jinak se všemi na prodloužený servisní interval, nejdříve po 50 000 km a později po 30 000 km. Vždy se dávaly origo díly a předepsaný olej, do nafty vždy aditivum od Bishopa. A nikdy jsem neměl žádný problém s motorem, který by stál za zaznamenání. Ano, nešlo o 2,5 TDI, ale tvrdím, že to není jen o špatné konstrukci motoru.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tom
(neregistrovaný)
30. 5. 2017 20:41
Jedině Hyundai....Sonáta V6 2.7...Najeto už 650000 km a bez problémů...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
lol
(neregistrovaný)
31. 5. 2017 23:57
jj škoda robí mrdky
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
8. 6. 2017 10:26
Pěkný výtah z portfolia Škoda. Stručné a jasné. Jen mě zarazil malý detail v posledním odstavci asi spíše překlep. Motor 2,5 tdi není šestiválec, ale samozřejmě pěti vál. Jinak fakt pekný souhrn.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
27. 6. 2017 13:21
Dobrý den , zdravím všechny diskutéry na téma škodovka. Já osobně uznávám, že škodovka je v česku jakože modla jen to slovo vyslovíte a naopak třeba Fiat ,řekl by mnohý z Vás šunt. Je ale pravdou, že ta vynikající škodovka má taky své nemalé mouchy protože servis potřebuje každé auto. Takže nic zvláštního ani výjimečného na ni oproti jiným značkám zas tak není a je to jen otázka vkusu každého co chce. Já osobně mám Fiata, řádně ho servisuji a je naprosto OK, na vzdory tomu jak je značka Fiat pomlouván a to sním najezdím nemalou porci km. Pro srovnání jsem také měl škodovku Oktávku II , takže mohu srovnat, náklady atd.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Mata
(neregistrovaný)
18. 8. 2017 0:04
Tak pánové nechal bych tady těch úžasných komentářů ,dneska stojej všechny auta za píču.poridte si auto z 90 let a budete jezdit pořad ,tyhle žvásty nemaj cenu,kdyby se dnes dělali auta na stejné kvalitě jako dřív tak ty zasrany továrny nemaj co vyrábět Mějte se
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zohan
(neregistrovaný)
23. 10. 2017 22:36
Co to je za blbosti? Kolega má výše zmíněného scoua, táta má pro změnu Supa 2,5 tdi. Na obou je nalítáno zhruba stejně a neslyšel jsem, že by byly nějak problémové....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zdenda
(neregistrovaný)
14. 8. 2018 13:36
A co motor 1.6 55 kw olejnička?
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat