Vlákno názorů k článku Pět nejčastějších omylů a mýtů o ojetinách značky Škoda od Jiří V. - Dušane, ono si možná Hyundai koupí víc "normálních"...
Jiří V.
(neregistrovaný)
19. 2. 2017 12:04
Dušane, ono si možná Hyundai koupí víc "normálních" lidí, ale podstatné je to, koho do skupiny těch "normálních" lidí počítáte.
Mraky aut si kupují tzv. Ičaři, tedy lidé se Živnostenským listem. A zdaleka ne vždycky se jedná o pick-upy pro řemeslníky.
Nicméně oficiálně se jedná o firemní nákup.
Navíc i kdybychom tomuto dělení Hyundai PR agentury Medea Research chtěli věřit, i tak porovnání značně kulhá.
Jedná se totiž o procentuální poměr. A zde, jak známo, je něco jiného 100% z 10 prodaných aut a 50% z 10.000 prodaných aut.
Takže co do počtu kusů, narazíte na násobně víc soukromě zakoupených Škodovek než Hyundaiů.
A k tomu chování k věcem jež patří všem.
To není o režimu, ale o lidech.
Znáte jistě také spoustu lidí, kteří se k cizím věcem chovají slušně i spoustu lidí, kteří se chovají jako dobytek i k vlastním věcem....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Dusan
(neregistrovaný)
19. 2. 2017 17:22
Pred mesicem byl v MF clanek s presnymi pocty prodanych aut a tusim tam byl pomer 1:17 octavii na ico oproti 1:3 i30kam. Coz spolu s celkovym poctem prodanych vozidel opravdu hralo v realnem prodeji normalnim lidem (mimo ico) ve prospech hyundaie. Nemyslim si, ze by se jednalo o PR Hyundaie. Respektive, ze by denik jako MF cucal cisla s prstu. Nicmene se soucasnou cenovou politikou kdysi levneho korejce to pristi rok muze byt jinak.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat