Názor k článku Pět nejčastějších omylů a mýtů o ojetinách značky Škoda od Karel - Aktuálně vlastníme Oktávii III-combi 2.0 TDI, r.v. 2014,...
Karel
(neregistrovaný)
17. 3. 2018 14:57
Aktuálně vlastníme Oktávii III-combi 2.0 TDI, r.v. 2014, slušná výbava. Koupena od "překupníka" dovoz z DE. Nájezd 110.000 km. Prohlídka v servisu, kontrola na diagnostice, byla nám doporučena a tak jsme do ní šli. Cena 305 tis. Kč. Hned po koupi se udělal full servis - filtry, olej, brzdová kapalina, atd. Nechal jsem to na mechanikovi, který pracuje v autorizovaném servisu. Auto máme 2 měsíce, zatím max. spokojenost (ujeto 3.000 km). Před tím, jsme měli FIATA s motorem 1,9 JTD se kterým jsme najezdili 175 tis. km. Koupený taky od jiného překupníka a také dovoz z DE. FIAT se poměrně "kazil", hlavně mechanické části, ale jezdil, nikdy nás nenechal ve štychu, dělal jsem na něm 2x rozvody i 2x spojku. Podle mne je důležité dodržovat servisní intervaly, nenechávat to až na poslední chvíli. Lidé opravdu chtějí levné auto s malým nájezdem, ale často pak naletí.
Oktávky máme i v práci, jezdí dobře a nekazí se. Aktuálně jezdím s Oktávií II s motorem 1,6 MPI, který má už nalítáno 250 tis. km. Stále jezdí super, ale spotřeba je kolem 8 litrů.
Náš "nafťák" jezdí za 4,7 litru na 100 km. Velké, pohodlné auto, velký prostor, velký kufr. Jsme s autem max. spokojeni. Každý nech si zvolí to své a nech je spokojen. Ojetý Hyundai bych si ale nekoupil, možná nový, jenže i30 je pro nás malá.
A nechápu ty nenávistné komentáře na adresu majitelů "tuzemské škodovky" a pár "hňupů" co zde píše mimo mísu......Opravdu by se to mělo filtrovat.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat