Názor k článku Pět nejčastějších omylů a mýtů o ojetinách značky Škoda od Mirek - Dobrý den. Myslím si že články tohoto typu jsou...
Mirek
(neregistrovaný)
19. 2. 2017 17:48
Dobrý den.
Myslím si že články tohoto typu jsou dobře zaplacenou reklamou Škoda auto. Všichni víme že sláva koncernu postavena na 25letém 1.9Tdi,1.8t,1.6mpi kdy koncern byl etalonem kvality a spolehlivosti
je fuč. Vw byvala dražší a u tohoto jen zůstalo. Máme tady nástupce 1.2Htp,Tsi,2.0Tdi,Fsi průser!!!!!
Lidi proberte se!!!!Dodnes těží z toho co bylo dávno a už to není pravda, předražená auta max na 5let.
Léta nás vodí za nos. Dnes jsou všechna auta spotřební zboží a dělaná tak na čtyři roky leasingu.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat