Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Pět nejčastějších omylů a mýtů o ojetinách značky Škoda. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Jiří V. (neregistrovaný)
Dušane, ono si možná Hyundai koupí víc "normálních" lidí, ale podstatné je to, koho do skupiny těch "normálních" lidí počítáte. Mraky aut si kupují tzv. Ičaři, tedy lidé se Živnostenským listem. A zdaleka ne vždycky se jedná o pick-upy pro řemeslníky. Nicméně oficiálně se jedná o firemní nákup. Navíc i kdybychom tomuto dělení Hyundai PR agentury Medea Research chtěli věřit, i tak porovnání značně kulhá. Jedná se totiž o procentuální poměr. A zde, jak známo, je něco jiného 100% z 10 prodaných aut a 50% z 10.000 prodaných aut. Takže co do počtu kusů, narazíte na násobně víc soukromě zakoupených Škodovek než Hyundaiů. A k tomu chování k věcem jež patří všem. To není o režimu, ale o lidech. Znáte jistě také spoustu lidí, kteří se k cizím věcem chovají slušně i spoustu lidí, kteří se chovají jako dobytek i k vlastním věcem....