Dusan (neregistrovaný)
Zasadni je, ze Skody kupuji hlavne firmy. Kuprikladu Hyundai i 30 koupi vic "normalnich" lidi nez Octavii. A jak se chovame k veci co patri vsem jsme mohli studovat 40 let v praxi. Druha vec je, ze opravdu dobrou ojetinu je tezke koupit protoze prvne dobre auto prodate nebo date do rodiny, pak znamym, pak bazarum, ktere je opet predne prodaji rodine a znamym. V okoli to vidim casto. Spatne auto do bazaru, at mne nikdo neotravuje a dobre rodine.
Petr (neregistrovaný)
Tak pravdou je, ze Skodovky jsou casta referentska auta firem. Ale kouknul jsem před panelak a koukal na soukroma auta sousedu a nejak my ta vase matematika o I 30 a skodovkach nesedi.....sousedi o kterých vim ze mají sva soukroma auta....procentualne nejvíce je skodovek a ne korejcu, francouzu ci jinych :-) I co se tyka stavu aut a chovani k nim mam trochu jinou zkušenost ze svého okoli. A zrovna z vcera rana i jednu cerstvou, kdy kolega s autem v osobním vlastnictví bude opravovat katalyzator za "skvělou" cenu (rozumej vykuchany katalyzator) a na dotaz kdy byl naposled v servisu na vymeny naplni a pravidelny servis marna patral v pameti. No nevim, ale prave proto ze to plati firma, dodrzuji striktne pravidelny servis a nikdy není auto opravovano neoriginalnimy dily z druhovyroby a to uz se vůbec nebavim o vykuchanych katalazytorech a podobne
Luboš Kuželka, Kdyně (neregistrovaný)
Do autobazaru (pan Dusan má pravdu) jdou auta, která mají vady a chce se jich majitel rychle a hlavně bez problémů zbavit. Když si bazar za levně vykoupené auto přihodí, je to pro bývalého majitele (často se diví tomu rozdílu) odpustka za starost, o které dobře ví, že by nastala po prodeji s novým majitelem. Můj známý mě po návštevách různých autobazarů informoval: Všechny auto měly na tachometr přes 100 tisíc do 110 tisíc. Všechny tedy měly, jak nám říkali, "málo najeto, v zimě nejeto, po starším pánovi a vždy garáž". No nekupte to s takovými důvěrně ověřenými zaručenými referencemi. A za takovou skvělou cenu v akci, "již už od" a nebo "jen za". Ale tu poznámku o chování se k věcem, které patří všem, kterou pán studoval v praxi 40 let, považuji za nevhodnou. Chování v takových případech je záležitostí každého jednotlivce a v každé době. Blbci a podobně se chovající lidé jsou stále, žádná doba je nepředělá. A nemusí jít jen o věci.
Jaroslav K (neregistrovaný)
Bohužel bazar prodejci aut stále spoléhají na hloupost lidi. Běžna praxe : dám inzerát ,že prodám moje auto. Kdo prvni reaguje ? No přeci skoro vždy - bazar . Proč ? Protože se mu to vyplatí . Do telefonu se přeci dovím ,že za auto dostanu až o třetinu víc než požaduji. Na prohlídku přijedou pánové a řeknou ,že mé auto se kterým nikdy nebyl problém,není bourané,nemá stočené km,má historii je vlastně vrak. Moje spása je ovšem v podobě prohlídky jiného auta u nich v bazaru a ješte dostanu slevu . No paráda ne ? Ovšem auto v bazaru stojí víc než můj vrak ..co s tím ? No nevadí ...pánové přeci jsou i zdatní obchodníci a vydělávaji na mě hned 3x. Poloviční cenu za výkup mého auta,přemrštěná cena auta z bazaru výměnou a ještě šibeniční půjčka se spoustou nevýhod ,které jsou napsány mikropísmem v zápatí.. Zní to někomu povědomě ? Určitě ano...
Jiří V. (neregistrovaný)
Dušane, ono si možná Hyundai koupí víc "normálních" lidí, ale podstatné je to, koho do skupiny těch "normálních" lidí počítáte. Mraky aut si kupují tzv. Ičaři, tedy lidé se Živnostenským listem. A zdaleka ne vždycky se jedná o pick-upy pro řemeslníky. Nicméně oficiálně se jedná o firemní nákup. Navíc i kdybychom tomuto dělení Hyundai PR agentury Medea Research chtěli věřit, i tak porovnání značně kulhá. Jedná se totiž o procentuální poměr. A zde, jak známo, je něco jiného 100% z 10 prodaných aut a 50% z 10.000 prodaných aut. Takže co do počtu kusů, narazíte na násobně víc soukromě zakoupených Škodovek než Hyundaiů. A k tomu chování k věcem jež patří všem. To není o režimu, ale o lidech. Znáte jistě také spoustu lidí, kteří se k cizím věcem chovají slušně i spoustu lidí, kteří se chovají jako dobytek i k vlastním věcem....
Dusan (neregistrovaný)
Pred mesicem byl v MF clanek s presnymi pocty prodanych aut a tusim tam byl pomer 1:17 octavii na ico oproti 1:3 i30kam. Coz spolu s celkovym poctem prodanych vozidel opravdu hralo v realnem prodeji normalnim lidem (mimo ico) ve prospech hyundaie. Nemyslim si, ze by se jednalo o PR Hyundaie. Respektive, ze by denik jako MF cucal cisla s prstu. Nicmene se soucasnou cenovou politikou kdysi levneho korejce to pristi rok muze byt jinak.
Macek (neregistrovaný)
Me by zajimala jedna vec. Uz jsem podobnych clanku videl nekolik, v kazdem je bod, ktery rika, ze za stejne penize mohu dostat u jinych ojetin vice. V zadnem z tech clanku, vcetne tohoto, se ovsem nerika, jake to jsou a take proc...
JAKUB (neregistrovaný)
Koupě ojetiny je vždy problém.....Já jen každý co si koupí auto, se o něj vetšinou stará, leští ho, mění pokažené věci.....no a až ho to přestane bavit, tak auto prodá. Jako já....už by to chtělo vyměnit olej, na podvozku se nic nepokazilo už 5 let....je jisté že tento rok se už něco stane. svíčky už taky přesluhují....klima je o dost slabší než byla. Auto už mám 6 let, splátky doplacené.....jdu to prodat do bazaru a koupit zas ojeté, ale novější. Celou dobu jsem se dobře staral o své auto.....
Karel Endler (neregistrovaný)
To rozhodně - a bez legrace. Pokud nakupujete v AAA, počítejte se točeným tachem, padělanou servisní knížkou, zatajenými závadami. A navíc jim proboha neskočte na nějaké jejich záruky či pojištění a financování - při všem vás jen oškubou a když přijde na plnění, tak vás buď neznají, nebo rovnou pošlou do prkvančic, protože ty smlouvy jsou sepsané velice chytře.
Vladimír Novák (neregistrovaný)
"Milovníci" Czech Made, mi připadají jako fanatici. Bez důkazů, jen to co kde uslyší, nadávají jako šílenci. Jen, aby neskončili jako Adamité úplně hanbatí. Škodovka je běžné auto. A to ještě na platformě Golfa. A tak to také vypadá i ve vnitř. Zrovna nic moc.
Petr (neregistrovaný)
Předposlední škodovku jsem prodal do aaa,mobilní výkup. Nebyl problém, nikam jsem nemusel a auto v ceně cca 250tis prodáno před domem. Při prodeji na ulici se Vám s tím vozí kde kdo a zkouší kde co. Auto bylo ve velmi slušném stavu, samozřejmě, že cena mohla být lepší, ale na od ulici od soukromnika bych ji těžko dostal. Poslední škodovku jsem také nabízel aaa a byla to taková už větší motarna,at přijedu a vesteni z koule,kolik mi asi dají.Nakonec jsem zajel přímo do prodejny škoda a světě div se,výkup lepší, než jsem čekal,finance i jednání. Auto opět velmi dobrý stav.No co mě dostalo, že mi pán ze škodovky řekl, že pro taková auta tam jezdí z aaa:)Do týdne ho prodali. Jinak nákup z ulice je asi nejsložitější, aaa,esa apod velké bazary dost o nervy,takže za mě příplatek a koupit tedy v případě škodovky ojeté u nich jistota určitě největší.
Mirek (neregistrovaný)
Dobrý den. Myslím si že články tohoto typu jsou dobře zaplacenou reklamou Škoda auto. Všichni víme že sláva koncernu postavena na 25letém 1.9Tdi,1.8t,1.6mpi kdy koncern byl etalonem kvality a spolehlivosti je fuč. Vw byvala dražší a u tohoto jen zůstalo. Máme tady nástupce 1.2Htp,Tsi,2.0Tdi,Fsi průser!!!!! Lidi proberte se!!!!Dodnes těží z toho co bylo dávno a už to není pravda, předražená auta max na 5let. Léta nás vodí za nos. Dnes jsou všechna auta spotřební zboží a dělaná tak na čtyři roky leasingu.
Mara (neregistrovaný)
Tak se mi zda , že se debata z rozumně tvářících lidí a jednajících lidí stavá kecání dobytku v parlamentu.... Nicméně by to spíš mělo fungovat jako stránka informací motoristů tedy já mám tohle a jezdí to takhle. Myslím, že tak se baví normální lidi, jako prasata se baví politici a mi normální lidé se můžem bavit jako lidi. ...... Já mám v pořadí druhou Octavii první 98 1,9tdi 66kw supr auto, sur spotřeba, spolehlivé s lehkou nohou 4,5litru ve městě. Nedám dopustit. Druhá 1,9tdi 77kw rovněž maximální spolehlivost mám ji 8 let od novoty a žádný problém. Já s mou nohou 5,4 město žena Ol - Ces.Bud. 3,8l!!!! Brácha Hyundai elantra od novoty a to je pan starostlivý, vše vychozený, vymlácený, nedolíhalo snad nic, musím říct, že bambusový auto. Kroupy vedle sebe octavia a hyundai brácha celolak 70tis na octavii ani ťukanec....prostě fakta, motoricky byla Elentra dobrá a bez problémů 2,0CRDI Tak zdarec pánové a snad už jako lidi
Petr (neregistrovaný)
No já nevím. Mám Škodu Fabii II (HTP) už skoro deset let (9,5 roku). Nikdy jsem s ní nebyl v servisu, myslím tím na opravě, olej atd. měním samozřejmě každý rok. Všechno funguje jak má. Letos v lednu jsem měnil baterii (původní), já jsem spokojený a nikdy bych si nekoupil jiné auto než je Škodovka. Ano, věřím, že i jiné automobilky nabízejí skvělá auta s perfektní výbavou a možná i levnější, ale prostě bych neměnil. Až si půjdu koupit příště nové auto, tak si koupím zase Škodovku.
fab (neregistrovaný)
Mám 8 roků F. 1.2 Mpi, na 110 tis km generálka mot. (výměna popraskaných ventilů) a výměna katalyzátoru. Byla to špatná koncepce umístění příliš blízko hlavy válců. Náklady cca 20 tis. Jinak spolehlivé a do dnešní doby naštěstí neodešlo nic jiného. Výměna brzd na 135 tis. Motor je naprosto jednoduchý, s rozumnou spot. Bohužel malý výkon. Auto dojezdím, ale znovu bych do škody nešel. Byla by to ŠKODA peněz.
gerosimo (neregistrovaný)
Počteníčko na dobrou noc... Mám fabku 1.4 16v v kombi 2003. Sice v okolí v lidem spadla trochu brada, stála 25 kolíků, ale nemůžu se s ní sžít. Blbne centrál, musí se přes celou sedačku, zevnitř to nejde otvírat a ani jak je u řidičových dveří přepínač uzamčení a otevření, tak to neodblokuji. Blbnou různý dveře, tak člověk neví, který se otevřou. Celkový hluk je vyšší, jak staré vagony ČSD, než u Tipa 25 let starého, 1.4 8ventil, spotřeba stejná: 6,5 l, jen fiat je živější a kopce udělal na 4ku, fabku musím podřadit na 3. Výkon má až od 4t otáček. Chcípá po zahřátí na křižovatce, nebo na dálnici, když dám nohu z plynu. Až 5x startuji než znovu chytne, to už jsou trubky slyšet. Ouzký to je, drcáme lokty o sebe, kufr malý, na dovču k ničemu, kupujeme teď střešní box, sem zvědav, jakou rychlost uděláme do Brna, už mě předjel v kopci i kamion, asi prázdnej, s boxem mě předjedou i plný. Známej mi nabízí oktávku 1.gen za 60t. 1.6, ani nechci. Vypadá to hrozně, startuje šroubovákem, zlomil tam klíč. Ale v Bechyni vozí chlapek oktávky v tdi, většinou v kombi z D, nádherné laky, po dešti kapičky, jak nový a interier čisťounkej, ale za 110-140 t za 1. gen, od 190 za 2. gen, zvažuji. Ještě šilhám po audině. Vypadá to na 2. auto v rodině, s malým náběhem, asi nákupní taška a možná další koupili rapidy, Němci už taky šetří, škodovka je tam vidět často, Štuttgart, Mnichov, i když hlavní auto je tam medvěd, to se nedá zapřít. Zrovna od dědka, známej, tak jeho brácha si koupil hjondó 35 a to je doktor, jinak dědek má 8 bmw rv15 , jeho paní 5 bmw rv14, důchodci a jeßtě má sprintera starýho a s tim jezdí München - Passov a já za nim s eskortem v dízlu nestačil a to se tam jede jen 120kou. Je ale stejně skrblík, tankuje u levnějších pump. Nechtěl jsem nikoho popudit, ale na ně nemáme, takže u nás škodověnky vedou, 7 škod se prodá z 10ti, loňská statistika nových vozidel, u ojetin převládaj zahraniční. Jo Tipo mi umřelo, neprošlo stk, je na nd, napište si.
David (neregistrovaný)
Octavie vydrží. Já mám už třetí, každou generaci, pokaždý koupena ojetá z áček kde jsem prostě vybral vždycky nejlepší. Přemýšlel jsem o Superbu ale Octavia zdaleka stačí. Užitná hodnota/cena ideální poměr.
valda (neregistrovaný)
Pánové, po přečtení Vašich recenzí je mi docela ouzko, místo aby jste psaly příspěvky které jsou relevantní tak je to samá urážka napadání a nic neříkání. Já jsem začínal jezdit s vozem Škoda Octavia 440, na tehdejší dobou "fáro jak se kdysi říkalo" v roce 1970 jsem si pořídil Škodu 1100 MBX dnes vyhledávaný veterán, spokojenost s tímto vozem byla tak 70%, potom jsem začal kupovat zahraniční vozy , M 220, WW Golf, WW Jeta, Ford Siera, Renault Laguna, Ford C Max. Po ťechto značkách opět Škoda ll 1,9TDI. Každé vozidlo má své pro a proti, každé vozidlo má jiné jízdní vlastnosti a komfort. Každému sedí něco jiného tak proč nadávat lidem a hruubě je urážet, Vy mladí chcete samá rychlá ale hlavně cizí auta aby jste dokázali že právě Vy, jste ti králové silnic nad které není. Bez urážky zamyslete se někdy co píšete a koho tím oslovujete.
robotikus (neregistrovaný)
p. Dalibor Žák je nejlepší redaktor jakého znám, jeho články jsou velmi profesionální a věcné. Takto by měli psát všichni aby jsme se dozvěděli pravdivé informace o autech a ne jen bludy od lidí neznalých své práce... Díky Díky
Miroslav (neregistrovaný)
Souhlasím s tím, ze velmi dobra Skodovka se prodá velmi snadno, ale zároveň mohu říci, ze taky dobre jeta. A lezaky v bazarech jsou největší šunty, ale. Sám kupuji do své garáže pouze skodovky, z mnoha důvodu, jak sobě tak manželce a to vždy nové. Své auta se snažím vzdy prodat sám, dále někomu, protože vím ze jsou max. OK a vím, ze mě nikdo nebude dále otravovat. Každopádně jsem se již potýkal s problémem prodeje, a to mužů říci, ze o každé své auto se náležitě starám a pečují o nej, takze jsou vždy v TOP stavu. To ALE znamená v ceně, když se cena mnou prodávaného auta držela lehce přes 400tis. byl to problém, ojetiny za tyto peníze se velmi špatně prodávají, toto mi řekli i AAA, kteří nakonec auto s horkou hlavou, protože bylo opravdu TOP stav vykoupili a sami se následně s prodejem trápili skoro rok. Prodej jsem sledoval, oproti ceně kterou mi dali si přidali cca 25 tis, nakonec jej prodali nějakému pánovi z Brna se ziskem 10tis, ten mi koupi volal, takze to mám z první ruky (kontakt na mě byl uveden v servisní knížce). Na druhou stranu co jsem prodal auto od manželky za nějakých 340tis. bylo prodáno během týdne, prodal jsem jej jak se říká z garáže do další garáže. Takže nejen na dobre ojetine záleží co se dobrého prodeje tyče, ale taky na ceně. Takže čím starší a dobra, tím lepší a rychlejší prodej. A jak tady někdo píše, ze dobrou ojetinu nejprve rodině. Ano, ale záleží jak bonitni rodinu mate.
Lukáš (neregistrovaný)
Dobrý den, po přečtení celé diskuse bych dodporučil vedení zdejšího portálu následující : Zavést povinné registrace jako podmínku pro komentáře a striktní BAN systém. Ne každý tu chce číst "o poměřování velikosti údu", nebo projevech duševních nemocí případně projevech závisti, demence či jiných pohnutek. Zkušenosti uživatelů si rád přečtu, ať již souhlasné nebo protikladné. Obojí je zdroj informací. Ale číst tady takové "projevy" jen ve výsledku kazí dojem jinak vcelku slušnému webu. Zvážil bych to, být vaším šéfredaktorem či adminem. Jedině tím stoupne vaše úroveň.
Abno (neregistrovaný)
Vsichni jsou podelani z ocecek a vseho od skodovky, spoustu lidi onanuje jen oc v tdi nejlepsi. Je to picovina jelikoz occka i nove superby jsou dost sroty. A vsichni octavkari jsou onanisti ega. Koupim si occecko s nalepkou rs a jezdim po dalnici 3 kila. Proste vetsina ridicu octavek jsou debilove a mysli si ze kdyz si daji na auto rs jsou ti nejvetsi king of roads a proto nesnasim onanisty octavkare jelikoz jejich chovani na cestach reprezentuje i tu znacku ktera je predrazeny srot s nulovou vybavou. Tod asi vse, takze si nalepte na ocecko klidne 10 nalepek ale lip vam to nepojede. Navic occka jsou auta max do firmy, mel jsem je ale stalo to za hovno tak jsem poridil mondea 2015 a naprosta spokojenost spolehlivosti. U ocecek rozdrbane plasty lacine atd.
maroš (neregistrovaný)
Dobrý večer. Rád čtu různé články o autech a dnes jsem to poprvé nevydržel a musím se vyjádřit. Už jsem měl za svůj život několik rozdílných značek aut, ale poslední mé dvě auta byly Škoda 1.9 TDi. Teď jezdím již přibližně osm let dvojkovou Octávkou 1.9 TDi 77 Kw. Má najeto 200.000,-Km a kromě pravidelného servisu s ní nejsou žádné problémy a jezdí spolehlivě. Zajímám se i o jiná auta a mám docela přehled, jelikož snad ve všech autech v cenové hladině pro průměrného občana jsem seděl a osobně vyzkoušel. Co se týče Hyundaie, tak ten udělal velký pokrok, ale prostorem a ergonomií uvnitř vozidla se bohužel vozům Škoda ještě pořád nemůže vyrovnat, bohužel. U této značky je velká chyba v tom, že sice je o něco levnější něž Škoda, ale má drahé náhradní díly. Spolehlivý určitě je, ale bohužel rychle ztrácí na hodnotě. Taky si myslím, že jsou Škodovky bohužel drahé. POkud bude po nich stále taková poptávka, tak se nic asi nezmění.
Jirka (neregistrovaný)
Dobrý večer, rád si čtu články o autech a dnes poprvé reaguji v komentářích. Při mé práci si přivydělávám tím, že občas přivezu auta z německa. Dám dohromady, protože vždy je to nějaká lehká bouračka. Ale lidi chtějí nejvíce v ceně do 100 000kč, najeto do 100 000km, po prvním majiteli, se serviskou a hlavně tu voktávku 1.9 TDI, protože Pepa v hospodě říkal, že ta je vlastně nejlepší, ale už neřeší kw a různé typy 1.9 TDI. Prostě 1.9 TDI je nejlepší motor. No a jak se s tím popere český překupník nebo bazar? Koupí v německu 5 leté firemní vozidlo s nájezdem 300 000tis. nejlépe s celopolem, aby po sloupnutí fólie byl pěkný lak a zbytek jim nějak vyrobí. Jsme strašnej národ, kupujeme si 10 letá auta za 100 tis, hlavně ať má málo na budíku a pak už do toho jen dáváme peníze. Nejsem zastáncem žádné značky, každá má svoje mouchy. Ale auta se vyráběli max. do roku 2000, pak už to je jen soubor plastu a elektra co má vydržet tovární záruku.
ted (neregistrovaný)
jo přesně tak 15 let zpátky jsou auta už jen spotřební zboží a je jedno o jakou jde značku .... a vetšinou v poměru čím slovutnější značka tím větší sračka .... ono kdyby nebylo odpisů na daně a aut na firmu tak je tady třetina prodejců .....
balů (neregistrovaný)
Prostřelená slepice ve znaku - auto jest předraženým krámem a malý čecháček jde s davem, ceny ND jsou srovnatelné ve své třídě, proč si myslíte že škoda chrlí takové množství aut - no protože jsou medializovaná a tendenční novináři dostávají jako služební auto od škoduvky, asi co Trabanta?????????
ted (neregistrovaný)
nic nepreferuji jako značku ale hnujdaj bych si nekoupil už jen kvůli reklamě protože je to docela bažina trapnosti ale asi jsou dost dobří protože když si přečtu kolik tech aut prodají v poměru k ostatním automobilkám tak jsou to machři protože pri pohledu na silnice je 80% těch vyrobených aut neviditelných ... :-):-):-)
Kapřík (neregistrovaný)
Ahoj, já mám Škodu 1202 STW, r.v.1965, 35Kw a jsem s ní spokojený. Všechno si opravím, spoustu věcí se dá ještě sehnat nových, zánovních, nebo druhovýroba. A hlavně, spoustu n.d. mám doma nasyslených. Rozhodně jí nechci prodat a ani si koupit jinou. 8000km ročně s ní najezdím, jen ta spotřeba je nemalá, 10-12l/100km. Další auta mám 2 Felicie, 1996 monotronik a 1997 MPi. I s těmi jsem spokojen. Vozový park zatím neměním.
SAm (neregistrovaný)
Oktávek TDI jsem měl 7 na leasing, dával jsem jim pořádně zahulit - na okreskách to bylo "Rally díra nedíra, po ranním nastartování hned plnej plyn, destičky se měnily současně s kotoučema - abych ji za ty splátky pořádně opotřebil, Často myslím na ty lidi, co si to auto pak koupily, ale možná, že jsou spokojený jak bylo dobře po 180000 km zajeto.
Ruda (neregistrovaný)
Bavit se o autech se škodovkářem je jako bavit se o jídle s milovníkem knedla-zela. Vytáhne kalorické tabulky, bude knedlo-zelo porovnávat se špagetama a rejží, argumentovat výhodností obsahu tuků a sacharidů, že knedlo-zelo jedí doma pořád a v práci si ho taky dává, že ho mají všude, že nejlepší je pak si dát pivo atd. Ale že jídlo by taky mělo mít nějakou chuť, to už nechápe. Pokud je pro vás jídlo víc než nacpanej tetřich tak brzo zjistíte, že v menu jsou mnohem zajímavější nabídky.
Karel (neregistrovaný)
Aktuálně vlastníme Oktávii III-combi 2.0 TDI, r.v. 2014, slušná výbava. Koupena od "překupníka" dovoz z DE. Nájezd 110.000 km. Prohlídka v servisu, kontrola na diagnostice, byla nám doporučena a tak jsme do ní šli. Cena 305 tis. Kč. Hned po koupi se udělal full servis - filtry, olej, brzdová kapalina, atd. Nechal jsem to na mechanikovi, který pracuje v autorizovaném servisu. Auto máme 2 měsíce, zatím max. spokojenost (ujeto 3.000 km). Před tím, jsme měli FIATA s motorem 1,9 JTD se kterým jsme najezdili 175 tis. km. Koupený taky od jiného překupníka a také dovoz z DE. FIAT se poměrně "kazil", hlavně mechanické části, ale jezdil, nikdy nás nenechal ve štychu, dělal jsem na něm 2x rozvody i 2x spojku. Podle mne je důležité dodržovat servisní intervaly, nenechávat to až na poslední chvíli. Lidé opravdu chtějí levné auto s malým nájezdem, ale často pak naletí. Oktávky máme i v práci, jezdí dobře a nekazí se. Aktuálně jezdím s Oktávií II s motorem 1,6 MPI, který má už nalítáno 250 tis. km. Stále jezdí super, ale spotřeba je kolem 8 litrů. Náš "nafťák" jezdí za 4,7 litru na 100 km. Velké, pohodlné auto, velký prostor, velký kufr. Jsme s autem max. spokojeni. Každý nech si zvolí to své a nech je spokojen. Ojetý Hyundai bych si ale nekoupil, možná nový, jenže i30 je pro nás malá. A nechápu ty nenávistné komentáře na adresu majitelů "tuzemské škodovky" a pár "hňupů" co zde píše mimo mísu......Opravdu by se to mělo filtrovat.
Zdeněk (neregistrovaný)
Koupil jsem Octáku II TDI 2,0 4X4 po doktorovi, 7let starou s nájezdem 80 000 km. Doktora(veterináře) jsem znal, bylo to jeho sváteční auto, který měl natuněné a vymazlené. Všichni "znalci" říkali, jak mi klekne při 150 000 km motor. Motor neklek zatím ani při 250 000 km a to je čipován. Naposled při emisích mi bylo řečeno, že technik nemá co měřit. Řepku motor neviděl a adetiva přidávám v létě x zimě dle předchozího majitele. Jediné co mě zklamalo byla oprava převodovky. Myslím, že se dají koupit pěkné kousky, ale zřejmě přes bazar to nebude.
libor (neregistrovaný)
Hezký večer. Před rokem jsem v aukci zakoupil octavii 2 77kw diesel za par kaček,protože nebyly peníze.Když jsem sel na technickou,tak jsme zjistily,že místo udávanych 230tis km,má zapomenutý štítek od výměny oleje a tam 360tís km.Už rok pracuji v německu a každý den s ní dojíždim 60km tam a zpět.Dnes má najeto 407tis km a kromě rozvodu,žhavicich sviček,brzd ,tak nic .Budu si kupovat nové auto,tak asi zase octavii,asi TDI 110kw
Vlada (neregistrovaný)
Jak tady uz bylo nekym rozumnym napsano:Dneska uz se tak dobre a poctive auta nedelaji!osobne kdybych si chtel koupit ojete auto,tak bych do dieslu nesel.a to z duvodu ze jezdim malo a kratke trasy.a za druhe u kazdeho ojeteho diesela je moznost vysokych investic do vstriku,turba a dvojhmot.v kazde automobilce jsou motory co jsou pruser a motory co jsou drzaky.ale nevim o tom ,ze by dnes nekdo za rozumnou cenu vyrabel tak kvalitni jako se delali kdysi.vlivem emisnich limitu dochazi k snizeni vahy komponentu(jsou slabsi) a vlivem toho ze eu diktuje min.najezd na motor 150.tis,si nemyslim ze nekdo uz vyrobi dobry motor jako kdysi.vsichni maji politiku,vydrzet osekanou zaruku a pak cert je vem.a pokud se to posere v zaruce tak resit budem.
Vlada (neregistrovaný)
Ps:jen nechapu hanlive narazky mezi majiteli skoda a hyundai.sam mam octavku a vim ze s tim jak ji udrzuju je to dobre auto.bratr ma matrixe a to je taky dobre auto.ale porad to jsou ty stare poctive zeleza.a nevidim duvod za to nekoho urazet nebo skatulkovat.
Vlada (neregistrovaný)
Lukascuk.i to se bohuzel stava.pri transportu z vetsi ci mensi vzdalenosti k autorizovanemu prodejci muze dojit k poskozeni auta .to je nasledne opraveno na naklady znacky a nasledne dal prodavano jako nove.beznd praktiky autorizovanych prodejcu.
Vlada (neregistrovaný)
Autorizak Vas bere vetsinou jako carku v sesite.nelibi se ti?tak a co?prijdou jini co neznaji blokovou vyjimku.a uznani zaruky?kdo ma nastudovane vyjimky a omezeni v zaruce?malo kdo.napriklad pravidelna kontrola karoserie proti proti proreziveni.no to je mechanicky poskozeno,bohuzel.hmm to je zpusobeno nedostatecnym mytim a naslednou abrazi.chcete zaruku?tak za vase to laknem.
petrsss7 (neregistrovaný)
Dobrý den. Já si koupil teď octavii a jsem spokojený. Až na ten motor, takže přemýšlím, že bych si to sám zkusil odhlučnit... Dostal jsem doporučení sem https://www.2din.cz/odhlucneni-kapota-a-motor/ Ale nevim jestli antivibrační a tlumící nebo antihlukový? :D jaký je kdy potřeba? Díky