Názor k článku Pět luxusních bazarových SUV, která lákají cenou, ale jsou černou dírou na peníze od Tom - Vše se hlavně odvíjí od toho, jak se...

Tom (neregistrovaný)
Vše se hlavně odvíjí od toho, jak se k tomu člověk chová. Určitě to nejsou auta a motory na popojíždění po městech a na studené starty. Další stránka věci je ta, že nelze skočit do studeného dieselu a hned mu nakládat nebo naopak sjet z dálnice a ihned motor bez dochlazení vypnout. Mám 5 rokem Passata B 5.5 s motorem 2.5V6 TDI 4Motion 132kW (230.000km), než jsem ho pořizoval tak na něj každý plival jen samé nesmysly. Dodržuji všechny podstatné víše zmíněné věci, interval oleje po 10.000km a nedám na tento motor dopustit. Ano první generace s kódem AKE byly poruchové, mám BDH a jak říkám, naprostá spokojenost a dokud bude jezdit, tak bych ho nikdy nevyměnil za dnešní 2.0TDI. Jsem zastáncem a vždy budu vysokých obsahů u naftových motorů, protože vydrží podstatně déle, mají výkon. Takže závěrem bych podotkl jednu hlavní věc, jak se k autu majitel chová tak se mu to vrací v podobě oprav a investic do něj. Neberu závady typu výměna kotoučů, destiček, tlumičů, čepů, rozvodů atd.