David (neregistrovaný)
Taky se me to nezdá ze by autor tomu extra rozumnel. Vozime lidem 400 aut ročně a tyhle závady neznáme. Jen u nějakých benzinu byli problemy. Vadí mu auta z dovozu ale ty pokud nejsou stocena bývají v daleko lepších stavech nez auta jeta u nás. Nepřipadá mě moc autor jako odborník
Václav Boleček (neregistrovaný)
Samozřejmě nedá se říct, že po roce od koupení máme vyhráno, ale koupili jsme si Vw Passat r.v.2009 2.0 125kW v automatu. A krom výměny oleje a filtru jsem zatím nic neřešil. Najeto cca.17tisíc km a pohoda. Naopak auto musím pochválit je to dálniční stíhačka s průměrnou spotřebou 6,4litrů/100km a to nejsem žádný louda. Právě naopak jsem po předváděcích jízdách upustil od benzínových motorizaci, kvůli slabému zátahu /1.4tsi 90kW/ a zase u silnější a pro mě uspokojivé jízdy z 1.8tsi zase neskutečná žravost motoru jak paliva, tak oleje... A jelikož jsem tvrdohlavě chtěl pokračovat ve šlépějích vw Passat/ předtím B5/ tak jsem moc na výběr ani neměl... Ale dnes opravdu nelituji. Zpracování interiéru, betelnost, nic nevrže nepraská. A neskutečně pohodlné. Ale abych jen nechvalil, tak je fakt, že oproti staršímu modelu je podvozek naladěn na tvrdší notu, ale už jsem si zvykl... Vw navždy ♥
Rozumberg (neregistrovaný)
Každopádně zde autor sdělil větu, kterou mi mluví z duše: Auto klepe, je čas předat ho do světa, nejlépe do malého bazárku, kde si s takovýma chybama hlavu nelámou, nebo ještě líp to prodat přes inzerát. Jeden z mnoha důvodů, proč bych koupi ani u jednoho ze zmíněných nekoupil!
Thomash (neregistrovaný)
mám passata combi rok 2009. motor 2.0tdi je to již model cr, najeto 385tis km, dvakrát dělané rozvody, jednou spojka, při250tis výměna homokinetických kloubů, pravidelná výměna oleje a filtrů,převodovka 6tikvalt manual, absolutně bezproblémové auto,spotřeba při normální jízdě 4,5-5,5l/100km pro mě zatím nejlepší auto co jsem kdy měl...
klik11 (neregistrovaný)
motory se c.r.byli uplně jine konstrukce dostali uplně jiný typ mazaní a zmizela hřídelka ktetá se obrousila do kulata takže asi proto spokojenost ,mam tento motor v superb2 combi s dsg označen 2.0tdi 125kw a taky spokojen ,ale zpět 2.0 Tdi 103kw16v.....z rodiny ho májí v pasatu preventivně tuto hřídel každy rok mění a leze to do peněz a docela dost .
Jan Holler (neregistrovaný)
Pokud se člověk o motor a palivovou soustavu dobře stará dá se i s problémovým TDI najet mraky kilometrů. Pokud někdo jezdí na olej 20 tis. km a více, tankuje běžné levné palivo a čeká na zázrak pak se v článku najde :-D Já už dlouho dávám do passata B6 jen to nejlepší a mimo brzd, filtrů a olejů nemusím nic řešit. Jen kvalitní nafta (v mém případě profi aditiva) a olej max. 15 tis. km (po 30 tis. vždy čišťení motoru - dekarbonizace. Do nového oleje vždy nano přísada na snížení tření a motor je jak nový. Pravda, že je v plánu dvouhmota, ale za těch 7 let co auto slouží si jí časem zaslouží. Neměnil bych! Počkám si na přelomový elektro samohyb a pak přijde čas..
Tomáš R. (neregistrovaný)
Autore, zamysli se. Mnoho lidí ti říká, že píšeš bludy. A toto není zdaleka první článek. A co by nařknutím z bludů pomohlo? Citovat zdroje informací. Pak se dá informace snadno ověřit a ukáže se, že například diskutující měli jenom štěstí na kus. Pokud se jedná o PR články s jakoukoliv agendou (konkurenční boj, zelení), každý autor, kterému zbylo aspoň několik obratlů z páteře, by to měl přiznat.
Rob10 (neregistrovaný)
souhlasím, že koncernové vozy byly dříve jedny z top, obzvláště dieselové rotační TDI neměli konkurenci .... dnešní nové koncernové vozy jsou o dost horší, ale srovnatelné s ostatními (dnes radši benzín než kurvítkovej eco common rail) ... nenapadá mě nic do by bylo tak nějak nadprůměrné mezi dnešními vozy ... Co bys doporučil ?
Rob10 (neregistrovaný)
Ford Monedo MK3 v naftě ... nejhorší auto vůbec, jsou levnější jak například u nás oblíbené octavie, ale proč protože vás nechá klidně i za bazarem. Každej kdo ho měl ze známých tak byl rád, že se toho zbavil aspoň za pár drobných ve výkupu ... je těžko pochopitelné, že si někde toto auto může koupit ikdyž je to tak moc profláklé, že je to špatný a poruchový a stejně se najde nějaký blbec co si ho koupí ... Pak co je tutovka, ne taková jako mondeo tak focus 2 1,6 HDi, na bazaru se nám jich válelo plno a i když se nabízeli zákazníkům tak i ti ve většině případů říkali, že ví, že se tomuto autu vyhnout obloukem a asi každýmu docvakne proč ...
Jakub (neregistrovaný)
Jak je na tom Leon 2003 s 1.9TDI 81KW?190tis najeto ale servisovanej ja vim 14let stary auto ale sehnal sem kousek dovezenej z Nemecka a je uplne v poradku nic neklepe nelita nevrze a jede to jak das,tak bych poteboval vedet nazor,protoze leoni v tyhle motorizaci nikde moc nebyly a lidi co to meli si nestezovaly