Radim (neregistrovaný)
Dobrý den pane Žáku, po přečtení tohoto testu jste mne trochu zamotal :-) V dnešním příspěvku "Pět dobrých, ale nesmírně rizikových ojetin, které vás mohou stáhnout z kůže", v článku "10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka vyhnout" a v článku "Pět lákavých ojetin, které vás ale nechají někde stát" jste se zaměřil i na Volkswagen Golf V. Mohl by jste mi doporučit kterou motorizaci zvolit a které se naopak vyhnout ?
Roman K (neregistrovaný)
Vyhnul bych se hlavně těmto článkům-dokonalá reklama na vybrané vozy.Tady nějakýmu troubovi daj 2 tácy do kapsy ať napíše co je supr a co na prd a jelita leťej do bazoše kupují.Nebuďte jelito !feldy octavky1(1,9TDi) i favority supr vozy.Vlastní zkušenost.Jinak choďte a ptejte se lidí né debilních článků co píše jedinec(zřejmě zaplacený) a né v bazaru. ;) hlava není krytí aby nám nepršelo do krku.
moje jméno (neregistrovaný)
Jasně . Ohnilé Felicie a Favority a Octávka 15 let stará a totálně olítaná. Netvrdím, že se je to nesmysl, ale prostě už dnes v dobrém stavu tyto vozy neseženete. A pokud potřebujete jezdit déle než do další STK, tak s těmito už šanci většinou nemáte.
George (neregistrovaný)
Já vlastním škodu Octavii 2.0 TDI cr a zatím nemůžu si stěžovat. Spotřeba je v pohodě nic se nezkazí jen běžná provozní údržba uvidíme po čase zatím mám s ní najeto 40 tis. Vlastnil jsem i francouzské značky a také v pohodě. Já myslím že jak se bude člověk starat o auto tak mu bude i sloužit. Ještě jedna pravda auta nejsou BLBU VZDORNÀ!!!
Kuky (neregistrovaný)
Mám Octavii 2010 2TDI 103kW 16V typ motoru BKD s DSG a mám najeto 400tis km a měnil jsem pouze kompresor klimatizace a preventivně udělal kontrolu turba a jinak jezdí super!!!!!! DSG nejlepší a nejrychlejší převodovka!!!!
Václav (neregistrovaný)
dobrá otázka. nevědomost lidí. domnělá představa kvality v bazarech. důvěra , že jsou to kvalitní( kvalitně servisované) kusy a ne kusy před koncem životnosti poloviny dílů. za mě to výjde dneska na stejno o jakou značku auta jde. všechno se to vyrábí skoro stejně na linkách za minutu kus. jde jen o to jak se k tomu lidi chovají a jak je jezdí. a to je pak problém bazarových kusů a musíte koupit dobrý zachovaly kus a budete spokojený. co se týče předraženosti tak to fakt nechápu proč to lidi za ty peníze berou. to je prostě čech a jeho hloupost. jako s vajíčky za 5 kč kus když cela evropa je má za 3kč (po přepočtu z eura) a a česky podvodný prodejce se vymlouvá na EU a může protože český zákazník je líný (a důvěřivý) si zjistit fakta.
Karel (neregistrovaný)
Fíha! A to jsem vás měl za schopného automobilového novináře. Kdyby se zaměnily značky aut mezi sebou, nebo místo nich byly jakékoliv jiné ojetiny, text by mohl klidně zůstat stejný. Jsou to jen obecné rady - u nafty můžou odejít vstřiky, EGR, dvouhmota, u všeho automat, je dobré mít s sebou při koupi ojetiny odborníka. To musela být fuška. Dneska bída.
Michal (neregistrovaný)
Nerad se účastním těchto diskuzi kde ušetřit na servisu a nákladech ojetého auta . Ale tohle me vázne dostává . Jsem vyučeny automechanik . Tohle píse úplný magor co ma tak nějakou ekonomku . Ten at jezdí MHD a vůbec neví o co jde . Podívejte , každý mladý kluk třeba sní o BMW 530 d možná i ,, i” dá se servisovat lacině . A kdo neví jak tak at to řeší . Jde hlavně o bezpečnost !!! Jezdete v cicvecentu setrte ! potkejte se čelně na silnici s nějakým BMW nebo Audi Q7 sám ho mam . A uz nemusíte nic řešit . Ale co hlavně ze setrite ! Bude vám to k ....
Kamil (neregistrovaný)
Zdravim,tohle nemuzeme brat vazne, jsou clanky ktery nam toho opravdu moc nereknou, jen praxe.Boze muj, uz pochopte kdo jake auto na co pouziva a jak pouziva a pak muzem hodnotit.Porad se tady zatracujou ty TDicka, takove porce kilometru najede malo znacek bez poruchy, to je prece jasny ze po dvou kilech neco odejde a treba taky ne.Je to presne o zachazeni a servise.Tak ja mam treba Vw Jettu 2006, 2.0tdi 16v PD origo bez filtru a tip motor BKD,spotreba plus minus 5,3. Po prvnim majiteli a ofic 150najeto,ja s tim najel 50.Znamej ma tento motor v octavce, najeto 280tis a zadna velka zavada.Nejlepsi auto co sem mel s tech osmi asi. A kdyz neco odejde, za tu radost s ty jizdy to odpustim, to je zivot.Navic techto motoru jezdi tolik, ze nelze srovnavat treba s hyundaiem v nafte. Takze clanky jsou hezka vec, ale opravdu neverte vsemu co se pise.Ale chapu jsou opravdu i spatne motory,jako treba rozvody u tsi drivejsich,jsou neprijemnosti a tohle by se stavat nemelo takovemu vyrobci.
Standa (neregistrovaný)
Máme ML 400 CDI cca 210000km(se říká že průserový motor) a pokud člověk dělá pravidelný servis na každém autě.,tak nic nehrozí.Klasické výměny olejů,brz.desek,a to je vše.Zatím mnás nezklamalo. Asi tyto články píší odborníci.
Václav (neregistrovaný)
co k tomu říct. jste šťastný muž a máte auto o které se někdo poctivě staral. v bazaru ale často najdete utrápená auta před smrtí, které jen přeleštil. a nebo hůře svařené, složené z více aut a to je ten problém. u nás je to asi octavie nejčastěji btw.
Milos (neregistrovaný)
Hochu hochu,.a nic a nic,.Čtu a čtu a nic a nic,.Tak jakou sakra ojetinu když prachy nejsou a oktavka 1.6 r.v 1996 320 000 km už se začína rozpadat? Která oktávka chlapy?Nebo francous?Hrůza.Složíte se něco dozvědět i když se člověk načte,.Díky za jake koli informace,.-Díky díky
ihaaa (neregistrovaný)
volkswagen nebrat mel jsem Golfa V 1.4. TSI 103kw r.v.2008 bral sem uplne nove .Po 8 letech velka koroze prahů a blatníků. Najeto mel 160 000 dvakrat měněne rozvody vzdy po 70 000 km protože retez je slabej a stoji za h.... .Volkswagen se absolutne nemel k tomu aby to nejak resil. po 100 000 odesla spojka. Takze VW uz asi nikdy. Podle me posledni kvalitni auto vyrobil v roce 1997. VW passat.
Jiří (neregistrovaný)
Oktávky jsou šroty jak cíp, hlavně kdo si koupí oktávku, tak si myslí jakej je PÁN a že jako má něco:))) jo má-plno starostí s vylágrovanym motorem a přetočeným tacháčem a dvě půl mega:) Kdyby aspon to auto bylo hezký, ale lidi furt žijou, že v oktávce KING, spíš jelito. To radši Audinu, ale ne vyřachanej shit 1.9 TDI,kterej dali němčouři až v roce 2010 tak nějak do kupy bo se sral a oktávky tuplem.
Player (neregistrovaný)
No nevím, jak se ty Octávky prodávají. Prodával jsem OCT II. po FL 1.6 TDI Combi, dokonalej původ, stav, málo najeto (132 t.), prověřeno, zimní sada k tomu a pod. a nemohl jsem to prodat! 4 měsíce a to jsem měl cenu nastavenou cca 30 tis pod autobazary. A nikdo se ani neozval s nabídkou nižší ceny, nesmlouval, prostě těžkej nezájem. Tak tomu nerozumím. Jedno vím jistě, nic od VW už mi nesmí do baráku.
Fenca (neregistrovaný)
Jakékoliv auto časem začne zlobit, máme doma vectru c r.v. 2006 a motor i když má najeto 360 tis tak pohoda,, je tam JTD od fiatu,, ale všechno co je nalepeno na motoru, výstřiky, egr, sani, turbo, všechno už vymeneno. Každé auto, každé se časem začne prostě kazit.A ti co na to mají tak berou na operativní leasing. Kdo chce své, musí hold počítat s náklady. A to věřím že časem se začne platit ještě silniční daň podle obsahu Howg domluvil jsem
Jiří (neregistrovaný)
vždycky když si přečtu takovýhle článek, zamýšlím se nad tím, jaké požadavky musí splňovat novinář který tohle vyplodí. U Golfa nedoporučuje TSi, ale u Octavie ano, ačkoliv motory jsou uplně stejné. Filtry pevných částic mají téměř všechna auta, a ani u Fordu a ani u Skodovky s nimi nejsou žádné problémy. Hledat v tomhle segmentu auto, které ho nemá je nesmysl... stejně jako dedukce že kdo má fungující Ford 1.8TDCi, ten si ho radši nechá, takže když ho nědko prodává, musí v tom něco být.... Super spolehlivá nafta od škodovky, ať už 1.9TDi anebo common rail je horší než benzin? Achjo pane Žáku, co věta, to perla, a co závěr, to bych se s Vámi pohádal. Absolutně neprofesionální práce.
Martin (neregistrovaný)
Ubytování] Zdravím pane žáků prosím vás proč píšete takové nesmysly ohledně golfu že nerezavi to je totální propadák VW golf hňije hňije hňije dělám praci s auto hodně dlouho jenom ŠKODA A VW KAROSAŘ Nejlepší je na tom když to komentuje náky redaktor který nemá ale nemá žádnou znalost s s s PRAXE
wzwkkygre (neregistrovaný)
Rizikové ojetiny – Škoda Octavia II – VW Golf V – Ford Mondeo – BMW E60 awzwkkygre wzwkkygre http://www.guiy6m3j26j06vr25742b5qr7v6iui76s.org/ [url=http://www.guiy6m3j26j06vr25742b5qr7v6iui76s.org/]uwzwkkygre[/url]