Radomír
(neregistrovaný)
23. 4. 2020 7:17
Využití oceli hraje do karet ještě jeden fakt – jde o nejvíce recyklovaný materiál na světě. Její zpracování je totiž velmi jednoduché. Není nutné řešit druh oceli, vše lze smíchat dohromady a pak vyrobit novou.
To je přesně ono nové auto vyrobené ze starých plešek - pak to nemá hnít. Puchýř uprostřed kapoty, střechy nebo dveří. Jako vše v dnešní době, kvalita železa už dávno není co bývala
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
ales
(neregistrovaný)
23. 4. 2020 8:46
Tak to se probrali až teď? V 15 let starým Volvu je vysokopevnostní mat používán již běžně.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vladimír
(neregistrovaný)
25. 4. 2020 14:07
Umíš číst? Bylo použito už před cca 10ti lety na třetí verzi Octavie.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat