Vlákno názorů k článku Padla pokuta 20 milionů korun za chiptuning, v Česku se úpravy motorů tolerují od Meli - Mám úpravu na octávce 2 facelift RS 2.0...

Meli (neregistrovaný)
Mám úpravu na octávce 2 facelift RS 2.0 TSI základ je 147kw a 270nm nechal jsem to upravit na 180kw a 400nm + vypnutý omezovač rychlosti. Test na Německé dálnici 298km/h dle navigace. Za 3 roky co to mám sem neměl žádnou poruchu spíš je to opačně snížení spotřeba sice jen decentně a motor šlape mnohem lépe do kopce a při rozjezdech. Důvod přoč jsem chtěl svižnejší auto je kvůli předjíždění šneků co jedou na 80 třeba 60 na 50 jede 30 a čas na předjetí jsem potřeboval snížit abych se nemusel hodinu rozmýšlet zda to stihnu.Ted už anobez problému tyhle šneky předjedu zařadím se a jedu normál nic nehrotím ale blbce předjížím za nima jezdit je o držku.
Honza (neregistrovaný)
Chtěl bych to viděl ..298 dle GPS se 180kw a oktavii... Vážně?? Pohádka o Karkulce by nebyla? To ať BMW , Alfa apod rovnou přestanou vyrábět 500k auta .. stačí přece čipnutá Oktavie na 180kw a litá skoro 300 a průměrná spotřeba 5.0...
Mirek (neregistrovaný)
To jsou tedy báchorky, na předjíždění ti nestačí při 80 km/hod výkon 147 kW? Takové trdla, jako ty, vidím každý den. V obci minimálně 70 km/hod, tři dny nazpět mě takový případ v obci předjel minimálně stovkou, mimo obec minimálně 120 km/hod a na dálnici pod 170 km/hod. jedině, když tuší policii. Ty šneky naprosto bezproblémově předjíždím se svým 110 kW motorem. Ty důvody, co píšeš, jsou jen hloupou obhajobou sama sebe.
Pan Jakub (neregistrovaný)
@meli Jako tu rychlost si TROŠINKU přibarvil ))) kde jsi na to vzal převody? )) hehehe Jako zasmál jsem se !